جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گوش ها را عایق کنید، راحت بخوابید

معضلات خواب ناکافی و ناآرام به سبب سرو صداهای محیطی سلامت جسم و روان افراد را تهدید می کند. بعد از سپری کردن روزی شلوغ و پرمشغله داشتن خوابی آرام همراه با فاکتورهای لازم خواب استاندارد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

در زندگی ماشینی کنونی گویا سرو صدا و به دنبال آن آلودگی صوتی جز لاینفک زندگی ما شده است بعد ار روزی شلوغ به دنبال کمی آرامش و آسایش هستید در دسترس ترین راه رسیدن به کمی آرامش خواب است اما صداهای گاه و بی گاه اتومبیل های عبوری در خیابان را نمیتوان نادیده گرفت و شرایط آنگاه بدتر می شود که صدای موسیقی و یا تلویزیون واحد کناری به گوش شما می رسد درست است که شما بعد از گذر زمان و البته کلنجار رفتن با خود با هضم سرو صدای اطراف و عادت کردن به آنها به سبب خستگی فراوان به خواب می روید اما آیا ذهن شما هم خواب است؟ و آنگونه که باید به آرامش می رسد؟

خوب بخوابید بیمار نشوید

قطعا برای شما هم پیش آمده است که از خواب بیدار می شوید اما کلافه و بی حوصله اید و یا سردردی مزمن آزارتان می دهد این ها همه به دلیل کافی نبودن خواب و یا کیفیت پایین آن است.

سر و صداهای محیطی به خصوص آنهایی که از وسایل حمل و نقل تولید می شود در محیط شهری به خصوص کلانشهرها در حال افزایش است

سر و صدا یک آلاینده محیطی به حساب می آید که در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات متفاوت و مخربی بر جسم روح افراد بر جای خواهد گذاشت

حال در این میان سر و صداهایی که در شب و در هنگام خواب افراد به گوش می رسد و آن ها را آزار می دهد اثرات مخرب تری به همراه خواهد داشت زیرا خواب شب کارایی روز بعد را تامین می کندو در صورت ناکافی بودن باعث تغییرات خلقی، کاهش تندرستی، ایجاد بی حوصلگی و افت عملکرد شناختی می شود.

خود را از صداها نجات دهید

حال پیشنهاد ما برای شما درب های ضد صدا است یکی از شرکت های معتبر و صاحب نام در این زمینه صنایع هیس چرم پویان ارایه دهنده درب ضد صدا است.

charmpouyan

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید