جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بزرگترین مراسم استارتاپی در دانشگاه علم و صنعت برگزارشد.

در تاریخ 20 فروردین 1403، یک رویداد بزرگ در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد، که بزرگترین مراسم استارتاپی ایران بود.

این رویداد شامل حضور صدها استارتاپ ایرانی، اساتید دانشگاه، فعالان اقتصادی و علاقمندان به کسب و کار و کارآفرینی بود. شرکت‌های استارتاپی از صنایع غذایی، شرکت‌های دانش‌بنیان و خدماتی از شهرهای مختلف کشور نیز در این رویداد شرکت داشتند.

این رویداد، هجدهمین سمینار رقابت‌های استارتاپی بود که در تاریخ 20 فروردین 1403 از ساعت 14 تا 19 در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد. در این رویداد، شرکت‌های خلاق برای اولین بار در سطح کشور شناسایی شدند و بیش از 5000 استارتاپ از سراسر کشور به آن دعوت شده بودند.

شرکت‌ها و مجموعه‌های استارتاپی که در این رویداد شرکت کردند، امکان دریافت گواهی شرکت خلاق را داشتند. این رویداد همچنین فرصتی بود تا شرکت‌های خلاق مجوز دانش‌بنیان را دریافت کرده و به کسب و کارهای آنلاین با خلاقیت اعطا شود. رقابت برای دریافت مجوز خلاق تا 31 خرداد ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، در این رویداد، مردم فرصتی داشتند تا با تجربیات استارتاپ‌ ها آشنا شوند و از نزدیک با مدیران آنها گفت‌وگو کنند. این رویداد بزرگترین رویداد افطاری دانشگاه علم و صنعت در سال جاری بود و عموم مردم، به ویژه دانشجویان، به شرکت در آن دعوت شدند. شرکت در این رویداد رایگان بود.

همچنین، در این رویداد، کتاب “دانشنامه استارتاپی ایران” به قلم اساتید دانشگاه علم و صنعت معرفی شد، که ترویج فرهنگ دانشنامه‌نویسی را به هدف داشت و داستان‌های زندگی بنیان‌گذاران کسب و کارهای آنلاین ایران را در بر می‌گرفت.

دکتر مهدی مقیمی، مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران، اظهار داشت که حضور استارتاپ‌ های مطرح با فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های علم و صنعت، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر و تهران، نقش موثری در توسعه کسب و کارهای آنلاین داشته است.

استارت آپ

دکتر مازیار میر، مدیر دپارتمان مشاوره کسب و کار در موسسه آریان وب و عضو هیات تحریریه پایگاه خبری آماج، در سخنرانی خود در این سمینار، به بزرگترین ضعف‌های استارتاپ‌ های ایرانی اشاره کرد و راهکارهایی در این زمینه را مطرح کرد.

همچنین، مرتضی لطفی، مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره آریان وب، با اهدای هدایای ویژه به استارتاپ‌ های خلاق در این رویداد به عنوان یکی از حامیان حضور داشت.

برای کسب و کارهای نوپا، نیز هدایایی در نظر گرفته شد که شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت آنها به وب‌سایت آریان وب مراجعه کنند و در صورتی که تا کنون موفق به دریافت هدایای خود نشدند، می‌توانند از بخش پشتیبانی راهنمایی لازم را دریافت کنند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید