جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شناسایی شرکت های خلاق در رویداد رقابت های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت

هجدهمین سمینار رقابت های استارتاپی، دوشنبه 20 فروردین ماه 1403 از ساعت 14 الی 19 در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می­گردد.

 

به گزارش آماج و به نقل از کانال روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، در رویداد افتتاحیه رقابت های استارتاپی، شناسایی شرکت های خلاق آغاز شده و شرکت های استارتاپی ضمن شرکت در این رویداد، حائز رتبه شده و امکان دریافت گواهی شرکت خلاق را خواهند داشت. گفتنی است که مجوز شرکت های خلاق هم عرض مجوز دانش بنیان بوده و به کسب و کارهای آنلاین  دارای خلاقیت اعطاء می شود. لازم به ذکر است که رقابت استارتاپ ها برای دریافت مجوز خلاق تا 31 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

همچنین در رویداد رقابت های استارتاپی، مردم با تجربیات استارتاپ ها آشنا شده و از نزدیک با مدیران استارتاپ ها به گفتگو خواهند پرداخت. رویداد رقابت های استارتاپی بزرگترین رویداد افطاری دانشگاه علم و صنعت در سال جاری خواهد بود و از عموم مردم و علی الخصوص دانشجویان دعوت می شود تا در این رویداد رایگان شرکت کنند. محمد جعفرآباد مدیر مسئول مجله صدای زنده  و مدیر اجرایی رویداد درباره رویداد رقابت های استارتاپی گفت: سمینار رقابت های استارتاپی رویدادی است که مجوز مبادی خلاق را دریافت کرده و می تواند شرکت های خلاق را با برگزاری رویداد شناسایی کند. وی ادامه داد: حضور در این سمینار برای عموم مردم رایگان است و برای ثبت نام کافیست به rstartup.ir مراجعه کنید.

از طرفی در این رویداد از کتاب دانشنامه استارتاپی ایران به قلم اساتید دانشگاه علم و صنعت رونمایی خواهد شد.  این کتاب ترویجی بر فرهنگ دانشنامه نویسی است و داستان زندگی شماری از بنیان گذاران کسب و کارهای آنلاین ایران در این کتاب آورده شده است.  دکتر مهدی مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در این باره گفت: حضور استارتاپ های مطرح با فارغ التحصیلانی از دانشگاه های علم و صنعت، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر و تهران نشان می دهد، تحصیلات دانشگاهی نقش موثری در توسعه کسب و کارهای آنلاین داشته است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید