جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استارتاپ ElevenLabs از سیستم دوبله هوش مصنوعی AI Dubbing رونمایی کرد

استارتاپ ElevenLabs که در‌زمینه شبیه‌سازی صدا مهارت دارد، از یک سرویس دوبله هوش مصنوعی به نام «AI Dubbing» رونمایی کرده است که به شما اجازه می‌دهد صدای گوینده در ویدیوها را با لحن اصلی به زبان‌های مختلف دوبله کنید.

به گزارش آماج، این سیستم دوبله هوش مصنوعی از زبان‌های ورودی و خروجی مختلفی ازجمله فارسی پشتیبانی می‌کند، بااین‌حال ویدیوها را به فارسی دوبله نمی‌کند. درحقیقت می‌توانید ویدیوهای فارسی را به زبان‌های دیگر تبدیل کنید. امکان استفاده رایگان از این سرویس وجود دارد، اما ElevenLabs محدودیت‌هایی برای آن درنظر گرفته است.

سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs

درصورتی‌که به‌دنبال استفاده رایگان از این سرویس دوبله باشید، با کیفیت پایین ویدیوها روبه‌رو می‌شوید و همچنین نمی‌توانید ویدیوهای حجیم در آن آپلود کنید. برای دسترسی به امکانات بیشتر باید اشتراک ElevenLabs را تهیه کنید.

برای استفاده از این سیستم دوبله باید به این لینک بروید که با صفحه زیر مواجه می‌شوید. در این صفحه می‌توانید ویدیوی مدنظرتان را آپلود کنید یا از لینک ویدیوها در پلتفرم‌هایی مانند یوتوب یا تیک‌تاک استفاده کنید.

استارتاپ

درحالی‌که زبان ورودی به‌طور خودکار شناسایی می‌شود، می‌توانید به‌صورت دستی هم آن را انتخاب کنید. همان‌طور که گفتیم، این سرویس از زبان ورودی فارسی هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید ویدیوهای فارسی را به زبان‌های مختلف دوبله کنید.

در ادامه باید زبان خروجی را مشخص کنید که شامل بیش از 20 زبان می‌شود. متأسفانه درحال‌حاضر خبری از پشتیبانی از زبان فارسی نیست. پس از آپلود ویدیو یا قراردادن لینک پلتفرم‌ها، باید کمی صبر کنید تا ویدیو دوبله شود. درنهایت می‌توانید ویدیو را دانلود کنید. در نسخه رایگان، ویدیوها کیفیت پایینی دارند و البته روی آن‌ها واترمارک ElevenLabs قرار می‌گیرد.

اگرچه ElevenLabs می‌گوید این سیستم می‌تواند محتوا را به‌خوبی ترجمه کند و حتی دیالوگ‌های جدید با زبان مدنظر کاربران بسازد، اما حداقل در نسخه رایگان این سیستم هوش مصنوعی با دقت بالایی روبه‌رو نیستیم و شاید حتی ویدیوها به‌صورت ترکیبی به دو زبان مختلف دوبله شوند. این احتمال وجود دارد که با تهیه اشتراک ElevenLabs، چنین مشکلی برطرف شود.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید