جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کلاهبرداری مقداد آی‌تی

در اوضاع بد اقتصادی کشور، گزارش‌هایی از کلاهبرداری‌های اینترنتی به گوش می‌رسد. یک شرکت کامپیوتری معروف و قدیمی در اینترنت، به نام “مقداد ای تی” به تازگی مورد اتهام کلاهبرداری قرار گرفته است.

به گفته کابران فروشگاه آنلاین مقداد، با تبلیغات جذاب و قیمت‌های پایین، محصولات خود را بر روی سایت خود عرضه می‌کند. اما پس از پرداخت هزینه محصولات به دست مشتری نمیرسد و بعد از پیگیری های متعدد کاربران جهت برگشت وجه با عدم پاسخگویی مواجه شده اند.

برخی از این شکایت در اوایل دیماه، ثبت شده اند. به ادعای برخی از کاربران این شرکت که فعالیت‌های خود را در زمینه فروش لوازم و تجهیزات کامپیوتری انجام می‌دهد، به دلیل وضعیت بحرانی، تصمیم گرفته بود با استفاده از روش‌های فریبنده مختلف از جمله ارسال پیامک به مشتریان خود، آنان را به خرید محصولات غیرضروری وادار کند.

به گزارش آماج بسیاری از کاربران این فروشگاه آنلاین قبلا هم سابقه بدعهدی به کارابران خود را داشته و در شکایات کاربران از عملکرد نامطلوب و ناپایدار سایت، قسمت‌های مخفي شده در قوانین سایت، عدم تحويل سفارشات در زمان مقرر و هزینه‌گیري بالا بعد از خروج محصولات، و تحویل محصولات معیوب و خراب گزارش شده است.

بسیاری از کابران فروشگاه آنلاین مقداد، شکایات خود را به سازمان‌های مصوب و قضایی منطقه اعلام کرده‌اند و در حال حاظر دادخواست‌های قضائی عليه فروشگاه آنلاين مقداد جهت مسدود شدن درگاه پرداخت اینترنتی و نماد الکترونیک این شرکت صادر شده است. اما سوال اینجاست با وجود این همه شکایت چرا این سایت فیلتر نشده و همچنان پابرجاست و سفارش گیری میکند؟

با توجه افزایش وقوع چنین حوادث نامطلوب در فضای آنلاین، به کاربران توصیه میشود تا حد امکان سفارش را به صورت پرداخت در محل انجام دهند.

پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از به دام افتادن هموطنان بیشتر و دیده شدن این مطلب لینک آن را از طریق رسانه ها به اشتراک بگذارید.

ما همچنان منتظر گزارشات جدید از این شرکت هستیم و به زودی این صفحه را به روز خواهیم کرد.

لینک نوشته:







13 پاسخ

  1. ( با وجود این همه شکایت چرا این سایت فیلتر نشده و همچنان پابرجاست و سفارش گیری میکند؟ )
    جواب : مملکت بی صحاب

  2. ( با وجود این همه شکایت چرا این سایت فیلتر نشده و همچنان پابرجاست و سفارش گیری میکند؟ )
    جواب : مم لکت بی صحاب

  3. من اول دی ماه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۵٫۱۰۰٫۰۰۰ تومن ازشون خرید کردم. نه جنسی تحویل گرفتم. نه پولم برگشت و تلفنم رو هم پاسخگو نیستن. خیلی ها ازشون شکایت کردن ولی جز مسدود شدم حسابی که خالی هست به هیچ نتیجه ای نرسیدن. ای نماد هم که این همه ادعا پشتش بود حتی شکایت ما رو ثبت نکرد. چه برسه به اینکه پیگیر حق ما باشن. اونقدر توی مملکت دزدی زیاد سده که نهادهای نظارتی عملا هیچ بازدارندگی ندارن

  4. سلام حدودا چهار ماه پیش حدود پنج میلیون تومان خرید کردم از سایت یک رم و یک هارد اس اس دی الان همین محصولات حدودا هفت میلیون تومن شده هم پول من رفته و هم باید هزینه بیشتری بدم برای رم و هارد

  5. با سلام . من هم در دام این کلاه برداران افتادم . نه جنسی میدن نه اصل پول رو و نه پاسخگو هستند . فعلا شکایت کیفری کردم تا ببینیم چی میشه

  6. از آذر ماه منتظر باز پس دادن پول هستیم بالای ۱۲۰ میلیون تومان خرید کردیم که صدای فریادمان تا کنون به گوش بشر نرسیده، با شکایت هم هنوز به جایی نرسیده ایم.
    خدا آجر بده به باعث و بانی این مدل کلاهبرداری ها و با پول مردم و اعصاب و روانشون بازی کردن و …
    به سپاه وصل باشی همین میشه کسی هم نمی تونه بهت کج نگاه کنه، خیلی وقته دوره کلاه برداری رسیده ولی صدای مردم به جایی نرسیده.
    من ۴ ماهه اعصاب نمونده برام.
    تو فضای مجازی چندصد نفر مالباخته در گروه اعلام وضعیت و شکایت کردن ولی هنوز بی نتیجه مانده متأسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید