جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رندر گلکسی S24 اولترا از حاشیه‌های ضخیم نمایشگر حکایت دارد

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S24 ازجمله مدل اولترا این خانواده رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد انتشار رندر جدیدی از این محصول هستیم. ظاهراً گلکسی S24 اولترا به نمایشگر تخت با حاشیه‌های ضخیم‌تر از رقبا مجهز می‌شود.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام Ice Universe در توییتی رندری از گلکسی اس ۲۴ اولترا منتشر کرده و آن را در کنار گوشی‌های آیفون 15 اولترا (پرو مکس) و شیائومی 14 قرار داده است تا حاشیه نمایشگر آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کند.

حاشیه نمایشگر چشمگیر گلکسی S24 اولترا

طبق شایعات و البته همانطور که در رندر زیر می‌بینید، سامسونگ برای نسل بعدی مدل اولترا به سراغ نمایشگر تخت می‌رود و دیگر خبری از پنل خمیده در این پرچمدار گران‌قیمت نخواهد بود. همین موضوع می‌تواند استفاده از آن را برای برخی کاربران راحت‌تر کند، البته ظاهراً در حالت کلی استفاده از آن سخت‌تر می‌شود.

طبق گزارش‌های قبلی، ابعاد این گوشی سامسونگ برابر 162.3 در 79 در 8.6 میلی‌متر است که Ice Universe عدد 79 میلی‌متر را تأیید کرده است. این منبع همچنین می‌گوید طراحی پرچمدار کره‌ای‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که استفاده از آن با یک دست برای کاربران سخت‌تر می‌شود.

در کنار استفاده از نمایشگر تخت، به نظر می‌رسد گلکسی S24 اولترا در مقایسه با رقبای خود یعنی آیفون 15 اولترا و شیائومی 14 حاشیه نمایشگر بیشتری خواهد داشت. با توجه به اینکه اکثر کاربران انتظار دارند پرچمدارها حاشیه نمایشگر بسیار باریکی داشته باشند و هر سال این حاشیه کمتر هم شود، چنین رویکردی می‌تواند برای آن‌ها ناامیدکننده باشد.

هنوز فاصله زیادی تا معرفی گلکسی اس ۲۴ اولترا داریم و باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن باشیم. بااین‌حال طبق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند، این دستگاه در بازارهای مختلف به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 مجهز می‌شود و همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. چند وقت پیش شاهد انتشار ویدیویی از نسخه مفهومی این پرچمدار بودیم.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید