جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سامسونگ حلقه هوشمند «گلکسی رینگ» را در MWC 2024 به نمایش گذاشت

سامسونگ در رویداد آنپکد قبلی خود از ظاهر گلکسی رینگ پرده برداشت اما اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرد. این شرکت حالا نمونه‌ای از این حلقه هوشمند را به MWC 2024 برده است تا رسانه‌ها بیشتر با آن آشنا شوند.

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2024 یک نمونه اولیه از گلکسی رینگ را با خود به‌همراه برده است. این دستگاه ظاهراً وزن بسیار کمی دارد و دارای سه رنگ نقره‌ای پلاتینیومی، مشکی سرامیکی و طلایی است. بااین‌حال، سامسونگ تأکید کرده که نسخه نهایی این دستگاه می‌تواند دستخوش تغییراتی شود.

سامسونگ هنوز مشخصات فنی کامل گلکسی رینگ را منتشر نکرده است. همچنین چیزی درباره قیمت این دستگاه نمی‌دانیم.

ویژگی‌های گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ

رسانه CNBC به نقل از «هون پاک»، یکی از مدیران ارشد سامسونگ، می‌گوید گلکسی رینگ از قابلیت‌های ردیابی وضعیت سلامت نظیر ثبت ضربان قلب و نظارت بر خواب بهره می‌برد و می‌تواند هر روز نمره‌ای برای میزان آمادگی شما برای کارهای روزانه ارائه کند.

به‌طور دقیق‌تر، گلکسی رینگ می‌تواند علاوه بر ضربان قلب، نرخ تنفس، میزان تحرک در حین خواب و مدت‌زمانی که طول می‌کشد تا کاربر به خواب برود را اندازه‌گیری کند. همچنین این دستگاه قادر است با گردآوری اطلاعاتی درباره آمادگی فیزیکی و ذهنی شما، متوجه شود که چقدر برای انجام کارهای خود آماده هستید و این مسئله را از طریق نمره‌ای موسوم به Vitality Score – که توسط دانشگاه جورجیا توسعه یافته است – اعلام می‌کند.

نمره Vitality Score البته منحصر به گلکسی رینگ نخواهد بود و قرار است در آینده به ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز عرضه شود. اولین دستگاهی که این ویژگی را دریافت می‌کند، گلکسی واچ 6 خواهد بود، اما برای استفاده از آن به سری گلکسی S24 نیاز دارید.

سامسونگ می‌گوید این شرکت درحال کار روی افزودن قابلیت پرداخت‌های بدون تماس به گلکسی رینگ است. به‌علاوه، این غول کره‌ای روی فناوری‌هایی برای نظارت بر قند خون بدون نیاز به سوزن و تشخیص فشار خون در دستگاه‌های پوشیدنی خود کار می‌کند.

مدیر سامسونگ همچنین درباره نقش هوش مصنوعی در سرویس‌های سلامتی سامسونگ صحبت کرده است. او می‌گوید این فناوری می‌تواند تمام داده‌هایی را که دستگاه‌های مختلف مثل حلقه و ساعت هوشمند گردآوری می‌کنند، کنار‌هم قرار داده و درک بهتری از وضعیت سلامتی فرد ارائه دهد. ظاهراً بیکسبی هم می‌تواند در این سازوکار ایفای نقش کند.

رسانه ورج نیز با این حلقه هوشمند کار کرده است، اما می‌گوید اجازه تصویربرداری از آن را نداشته است. این دستگاه ظاهراً بسیار سبک‌تر از چیزی است که به‌نظر می‌رسد و چگالی بالایی ندارد. ورج می‌گوید هر سه رنگ این دستگاه در سایزهای بین 5 تا 13 ارائه شده بود تا افراد مختلف بتوانند آن را امتحان کنند.

حلقه هوشمند سامسونگ قرار است در دنباله سال 2024 وارد بازار شود، اما این شرکت هنوز تاریخ عرضه آن را به‌صورت دقیق اعلام نکرده است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید