جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل احتمالاً در رویداد 21 شهریورماه از ایرپاد با پورت USB-C رونمایی می‌کند

اپل دیشب از برگزاری مراسم «Wonderlust» برای رونمایی از سری آیفون 15 در تاریخ 21 شهریورماه خبر داد. حالا بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید که اپل در این رویداد از ایرپاد با کیس شارژ مجهز به پورت USB-C رونمایی می‌کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارش خود می‌گوید اپل به‌خاطر آوردن پورت USB-C به آیفون‌ها دست به چنین کاری می‌زند:

«اپل برای مطابقت با آیفون‌های جدید، در رویداد آینده خود از ایرپاد با قاب شارژ دارای پورت USB-C رونمایی خواهد کرد.»

ایرپاد با کیس مجهز به پورت USB-C

در گزارش بلومبرگ جزئیات بیشتری درباره ایرپاد جدید وجود ندارد، بنابراین نمی‌دانیم با ایرپاد استاندارد روبه‌رو هستیم یا نسخه پرو. بااین‌وجود، درنهایت باید هر دو مدل به کیس با پورت USB-C مجهز شوند تا در راستای دیگر محصولات اپل قرار بگیرند.

این اولین‌بار نیست که گرمن به چنین ارتقایی اشاره می‌کند. درحقیقت گرمن و چندین منبع دیگر در گذشته گفته بودند که اپل در اواخر سال جاری میلادی پورت USB-C را به کیس ایرپاد می‌آورد.

در کنار این موضوع که نمی‌دانیم در رویداد 21 شهریورماه از کدام مدل ایرپاد رونمایی می‌شود، از دیگر ویژگی‌های جدید این ایرپاد هم اطلاعی نداریم. البته در حالت کلی حدس می‌زنیم که ایرپاد پرو 2 با کیس جدید از راه برسد و سپس نوبت ایرپاد استاندارد باشد.

اپل در رویداد 21 شهریورماه از محصولات زیادی رونمایی می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها گوشی‌های سری آیفون 15 خواهد بود. همچنین انتظار داریم در این رویداد از اپل واچ سری 9 رونمایی شود. طبق شایعات، اپل برای تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از پورت USB-C استفاده می‌کند و باید منتظر داینامیک آیلند یا جزیره پویا در آن‌ها باشیم.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید