جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

واکنش رونالدو به حذف نامش از فهرست منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو پس از خط خوردن از فهرست منچستریونایتد برای دیدار برابر چلسی گفت: احترام همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم‌گیری من داشته است.

کریستیانو رونالدو در واکنش به خط خوردن از لیست منچستریونایتد برای دیدار شنبه برابر چلسی در لیگ برتر در پست اینستاگرامی نوشت: همانطور که همیشه در طول دوران حرفه‌ای‌ام، کارهایم را انجام داده‌ام، سعی می‌کنم با احترام نسبت به همکاران، حریفان و مربیانم زندگی کنم و با احترام بازی کنم. این موضوع تغییر نکرده است و من تغییر نکرده‌ام. من همان فرد و همان حرفه‌ای هستم که در ۲۰ سال گذشته در فوتبال سطح بالا بازی کرده‌ام و احترام همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم‌گیری من داشته است.

وی افزود: من خیلی جوان بود که کار را شروع کردم. نمونه‌های قدیمی‌تر و با تجربه‌ترین بازیکنان همیشه برای من بسیار مهم بودند. بنابراین، بعداً، همیشه سعی کرده‌ام الگوی جوانانی باشم که در تمام تیم‌هایی که بازی کرده‌ام، رشد کرده‌اند. متأسفانه این همیشه ممکن نیست و گاهی اوقات گرمای آن لحظه باعث می‌شود تا نتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم. در حال حاضر فقط احساس می‌کنم که باید در کارینگتون سخت تمرین کنم و از هم تیمی‌هایم حمایت کنم و برای همه‌چیز در هر بازی آماده باشم. تسلیم در برابر فشار یک گزینه نیست. هرگز چنین سختی نبود. به زودی دوباره با هم خواهیم بود.

تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته داوزدهم لیگ جزیره موفق شد تیم تاتنهام را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. در این بازی اریک تن‌هاخ ترجیح داد از کریستیانو رونالدو استفاده نکند. نیمکت‌نشینی رونالدو با واکنش این بازیکن مواجه شد. او در دقیقه ۸۹ بازی به نشانه اعتراض به تصمیم این مربی، به رختکن رفت تا خشم خود را از تصمیم مربی هلندی اعلام کند. مربی هلندی یونایتد نیز در قبال این حرکت، رونالدو را از لیست دیدار برابر چلسی کنار گذاشت.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید