جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قتل داریوش مهرجویی و همسرش

قتل
قتل

قتل داریوش مهرجویی و همسرش رییس کل دادگستری استان البرز توضیحاتی درخصوص قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر ارائه داد.

قتل

قتل
قتل

به گزارش آماج : حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است.

داریوش مهرجویی، کارگردان و فیلنامه‌نویس مشهور ایرانی به همراه همسرش، وحیده محمدی‌فر ساعاتی پیش در ویلای شخصیشان در حوالی کرج به قتل رسیدند. گفته می‌شد که این قتل به صورت بریدن سر داریوش مهرجویی و همسرش اتفاق افتاده است که پس از مدتی تکذیب شد.

اخبار بیشتر از این حادثه حاکی از آن است که این قتل در ساعات پایانی شنبه‌شب (۲۲ مهر) از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

دختر داریوش مهرجویی خبر وقوع این قتل را به پلیس اطلاع داده است و پس از آن تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند. داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر توسط فراد یا افراد ناشناس به قتل رسیده‌اند و هنوز انگیزه قتل یا قاتلان مشخص نیست.

قتل
قتل

وی افزود: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: با توجه به تماس دختر مقتولین با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد.

قتل
قتل

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: با صدور دستور قضائی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

فاضلی هریکندی گفت: به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضائی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید