جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایرپاد مکس جدید احتمالاً در 2024 عرضه می‌شود

ایرپاد مکس در دسامبر 2020 معرفی شد و از آن زمان مدل جدیدی از آن به بازار عرضه نشده است. به گزارش بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد اپل می‌خواهد نسخه جدید این هدفون را بدون تفاوت خاصی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با مدل قبلی، در سال 2024 به بازار عرضه کند.

به گزارش آماج درحالی‌که ایرپاد پرو چندین بار به‌روزرسانی شده است و مدل‌های جدید آن از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا پیدا کرده‌اند، اما این موضوع در مورد ایرپاد مکس 2020 اتفاق نیفتاده است.

ایرپاد مکس

ایرپاد مکس جدید از نظر به‌روزرسانی از ایرپاد پرو عقب‌تر است

بلومبرگ پیش‌تر گزارشی در مورد نسل جدید ایرپاد مکس اپل منتشر کرده بود. در آن گزارش به این موضوع اشاره شده بود که هدفون ایرپاد مکس 2 با درگاه USB-C و ترکیب رنگ جدید از راه می‌رسد. با‌ وجود اینکه انتظار می‌رفت ایرپاد مکس با ویژگی‌هایی مشابه ایرپاد پرو به‌روز شود، اما ظاهراً چنین موضوعی صحت ندارد و اپل برنامه‌ای برای به‌روزرسانی ویژگی‌های نسخه جدید ایرپاد مکس نسبت به مدل قبلی نخواهد داشت.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در آخرین گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که اپل هدفون 550 دلاری ایرپاد مکس را با بدون تغییرات خاصی نسبت به مدل فعلی، به‌ بازار عرضه می‌کند. به‌نظر می‌رسد این تغییرات در حدی جزئی هستند که حتی نام این هدفون نیز تغییر نخواهد کرد.

انگیزه اصلی اپل برای عرضه نسخه جدید ایرپاد مکس بدون تغییرات خاص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، می‌تواند تنها پاسخی به مقررات کمیسیون اروپا باشد که براساس آن، این هدفون باید درگاه USB-C داشته باشد. ایرپاد مکس فعلی از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کند.

مارک گرمن در گزارش خود به این موضوع نیز اشاره کرده است که ایرپاد مکس به‌جای استفاده از تراشه H2، از H1 بهره خواهد برد. درنتیجه نسخه جدید ایرپاد مکس نمی‌تواند از قابلیت‌هایی مانند حذف نویز هوشمند و صدای تطبیقی که جزو ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته هستند، پشتیبانی کند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید