جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرداخت وام 15 میلیونی برای یارانه بگیران

پرداخت وام
پرداخت وام

پرداخت وام 15 میلیونی برای یارانه بگیران : مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، از امتیازات خوبی بهره‌مند می‌شوند.

پرداخت وام

10 million subsidized loan
به گزارش آماج : مجید مومنی اظهار کرد: کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند می‌توانند به ازای بکار گیری هر نفر از مددجویان معادل سقف فردی تسهیلات شورای پول واعتبار با سرانه هر نفر۱۵۰۰میلیون ریال از اعتبارات قرض الحسنه منابع بانکی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: همچنین بهره‌مندی از پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما و سهم بیمه بیکاری مددجویان بکار گیری شده توسط کارفرما برای مدت سه سال با کارکرد ۳۰ روزکامل و ماهیانه مبلغ ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال از دیگر مشوق‌هایی است که برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده ها طی سالهای اخیر وام‌های اشتغالزایی را در اختیار افراد زیر پوشش قرار داده است،

پرداخت وام
پرداخت وام

اظهار کرد: سال گذشته ۸۲۰ مورد وام اشتغالزایی به مبلغ حدود ۷۰ میلیارد تومان پرداخت شد که اعتبار پرداختی برای این وامها از منابع داخلی(صندوق قرض الحسنه امداد ولایت)، منابع بانکی (در قالب تبصره ۱۶) و اشتغال روستایی و در بخشهای دام و کشاورزی، کسب و خدماتی و صنایع دستی پرداخت شده است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید