جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایسوس هیچ قصدی برای توقف تولید گوشی‌های سری Zenfone ندارد!

برند ایسوس ضمن رد همه شایعات و در طی یک اعلامیه رسمی گفت که تولید سری محصولات پرچمدار و کامپکت ذن‌فون پایان نخواهد یافت.

به گزارش آماج، روز گذشته، گزارشی از سوی یک خبرگزاری تایوانی منتشر شد مبنی بر این که ایسوس قصد دارد تولید گوشی‌های سری Zenfone (ذن‌فون) را متوقف کند و دیگر هیچ گوشی از سری پرچمدار کامپکت این برند تایوانی روانه بازار نخواهد شد.

حالا اما ایسوس ضمن رد این ادعا اعلام کرد که روند عرضه سری ‌ذن‌فون متوقف نخواهد شد و در سال آینده میلادی نیز شاهد رونمایی از نسخه جدید این سری محبوب خواهیم بود.

ایسوس در ابتدای پیام رسمی خود اعلام می‌کند خبر تعطیلی خط تولید سری ذن‌فون از اساس غلط است و گوشی ذن‌فون ۱۰ آخرین محصول این سری نخواهد بود. این برند در ادامه ادعا می‌کند که:

ما همچنان ساخت و توسعه دو خانواده گوشی‌های هوشمند خود یعنی سری راگ فون و ذن‌فون را ادامه خواهیم داد چرا که تعهد زیادی به بخش کسب‌و‌کار گوشی‌های هوشمند و مشتریان خود دارد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی مراجعه فرمایید.

براساس گزارش مالی شرکت تایوانی، حدود ۲ درصد از درآمد این برند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ متعلق به گوشی‌های ایسوس بوده است. در بازه زمانی مشابه سال گذشته، سری راگ فون و ذن‌فون تنها یک درصد از درآمد کلی ایسوس را به خود اختصاص داده بودند.

در این راستا، ظاهرا غول فناوری تایوانی حساب زیادی روی رشد هرچند اندک گوشی‌های خود باز کرده است. بخش اعظمی از درآمد آن مربوط به محصولاتی مانند کامپیوترهای شخصی و قطعات می‌شود.

عدم توقف تولید گوشی‌های ایسوس سری Zenfone
عدم توقف تولید گوشی‌های ایسوس سری Zenfone

بیشتر بخوانید:

مینگ-چی کو: آیفون 15 پرو مکس به‌لطف دوربین پریسکوپی پرفروش‌ترین مدل می‌شود

رندر گلکسی S24 اولترا از حاشیه‌های ضخیم نمایشگر حکایت دارد

در نهایت باید اشاره کرد که در پایان اعلامیه رسمی خود می‌گوید که برای عرضه محصولات جدید این برند در سال ۲۰۲۴ آماده باشید. با توجه به این موضوع، ظاهرا این برند از همین حالا در حال توسعه مدل جدید سری ذن‌فون است که سال آینده میلادی از راه می‌رسد. در حال حاضر، ذن‌فون ۱۰ جدیدترین نسخه سری ذن‌فون محسوب می‌شود که از نمایشگر ۵٫۹۲ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برد.

intro 1658265899 1

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید