جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مینگ-چی کو: آیفون 15 پرو مکس به‌لطف دوربین پریسکوپی پرفروش‌ترین مدل می‌شود

تنها چند هفته تا معرفی سری آیفون ۱۵ فاصله داریم و در این مدت باید منتظر انتشار شایعات جدیدی درباره آن‌ها باشیم. حالا در جدیدترین گزارش، تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو»، مدعی شده است که آیفون 15 پرو مکس 35 تا 40 درصد فروش سری آیفون 15 را به خود اختصاص می‌دهد.

کو در گزارشی می‌گوید که تنها آیفون ۱۵ پرو مکس به دوربین پریسکوپی مجهز می‌شود که همین موضوع برگ برنده‌اش خواهد بود و آن را تبدیل به پرفروش‌ترین مدل خواهد کرد. براساس پیش‌بینی کو، اپل امسال روی قدرتمندترین مدل تمرکز می‌کند و میزان فروش این محصول نسبت به آیفون 14 پرو مکس در بازه زمانی مشابه، 10 درصد بیشتر خواهد بود.

آیفون 15 پرو مکس دوربین پریسکوپی خواهد داشت

آیفون ۱۵ پرو مکس تنها عضو سری آیفون 15 با دوربین پریسکوپی خواهد بود و محدوده زوم بالاتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با این دوربین، پرچمدار اپل بهتر می‌تواند با گلکسی S23 اولترا و البته گلکسی S24 اولترا که سال آینده میلادی از راه می‌رسد، رقابت کند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که چرا اپل تنها مدل پرو مکس را به دوربین پریسکوپی مجهز می‌کند و خبری از آن در مدل پرو نخواهد بود. شاید یکی از دلایل این موضوع، افزایش قیمت 200 دلاری این محصول نسبت به آیفون 14 پرو مکس باشد. شایعات می‌گویند اپل قیمت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را 100 تا 200 دلار افزایش می‌دهد.

به گفته مینگ-چی کو، قیمت دوربین پریسکوپی مورد استفاده در آیفون ۱۵ پرو مکس 4 برابر دوربین‌های عادی خواهد بود؛ بنابراین همین موضوع هم می‌تواند یکی از دلایل استفاده انحصاری از آن در گران‌ترین مدل باشد. البته کو می‌گوید که این دوربین به آیفون 16 پرو راه پیدا می‌کند و این انحصار سال آینده میلادی می‌شکند.

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ در تاریخ 21 شهریورماه معرفی شود و تمام اعضای آن به پورت USB-C و داینامیک آیلند یا جزیره پویا نمایشگر مجهز شوند. در این میان، مدل‌های پرو از نمایشگر با حاشیه باریک‌تر و تراشه قدرتمندتر A17 Bionic بهره می‌برند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید