جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشکلات آیفون 15 پرو ادامه دارد؛ داغ‌شدن بیش‌ازحد حتی با دریافت آپدیت iOS

اپل با ارائه به‌روزرسانی iOS 17.0.3 مشکل داغ‌شدن بیش از اندازه آیفون 15 پرو را برطرف کرد و حتی دوربین مادون قرمز نیز این موضوع را تایید کرده بود. با این حال برخی کاربران ظاهرا پس از دریافت این به‌روزرسانی نیز اعلام کرده‌اند که گوشی آن‌ها همچنان بسیار داغ می‌شود.

همانطور که ZDNet در گزارش خود توضیح می‌دهد، این بار هیچ یک از گزارش‌ها به داغ‌شدن بیش از اندازه دستگاه در طول شارژ سریع اشاره ندارند، بنابراین به‌نظر می‌رسد که این مشکل برطرف شده است. با این حال، کاربران گزارش کرده‌اند که هنگام برقراری تماس تلفنی، بازی کردن، نگه‌داشتن گوشی در جیب، پخش موسیقی و استفاده از دوربین با این مشکل آیفون 15 پرو یا پرو مکس مواجه شده‌اند.

البته این گزارش‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام شده‌اند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به‌طور کامل تأیید کرد.

مشکل داغ‌شدن بیش از اندازه آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15

«گابریل سوچوولسکی»، طراح گرافیک مستقر در مادرید، اسپانیا یکی از این گزارش‌ها را ثبت کرده است. سوچوولسکی توضیح می‌دهد که آیفون 15 پرو مکس‌ او در ناحیه سمت راست لنزهای دوربین و در کنار دکمه‌های تنظیم صدای خود و هنگام برقراری تماس‌های تلفنی طولانی‌تر از یک دقیقه یا هنگام گرفتن 4 یا 5 عکس به‌صورت پشت‌سر‌هم داغ می‌شود. البته میزان داغ‌شدن دستگاه به اندازه گزارش‌های اولیه نبوده است، اما این کاربر ادعا می‌کند که حتی با دریافت iOS 17.0.3 نیز این مشکل وجود دارد.

سوچوولسکی همچنین با استفاده از یک دماسنج موفق شده تا دمای آیفون 15 پرو مکس خود را در هنگام داغ‌شدن بیش از اندازه اندازه بگیرد. دماسنج او ظاهراً دمای دستگاه را به اندازه 42 درجه سانتیگراد نشان می‌دهد. در آزمایش‌های انجام‌شده پیش از انتشار به‌روزرسانی iOS، دمای گوشی اپل تا 46 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کرد.

آیفون 15

او همچنین به مشکل عجیبی برای صفحه نمایش گوشی خود اشاره کرده است که در تصویر بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید. ترکیب این دو مشکل گزارش‌شده می‌تواند به این معنی باشد که گوشی او احتمالاً دارای مشکلات تولید و کنترل کیفیت است. در حال حاضر او قرار است با استفاده از سرویس +AppleCare خود این آیفون 15 پرو مکس را به فروشگاه اپل نشان دهد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهارده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید