جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیفون SE 4 احتمالاً با طراحی مشابه آیفون 14، پورت USB-C و دکمه Action از راه می‌رسد

براساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود آیفون SE 4 سال 2025 روانه بازار شود

براساس شایعات، اپل درحال کار روی مدل نسل بعدی سری آیفون SE است. نسخه فعلی (آیفون SE 3) از نظر طراحی شبیه به آیفون 8 است و کوپرتینویی‌ها قطعات داخلی آن را ارتقا داده‌اند. حالا در گزارش جدیدی به آیفون SE 4 و برخی ویژگی‌های آن مانند دکمه Action اشاره شده است.

سری آیفون SE مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی اپل در سال‌های گذشته بوده و هرچند طراحی و ظاهر آن باب میل بسیاری از طرفداران نیست، اما همچنان یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آید. در ابتدا شایعه شده بود که آیفون SE 4 طراحی شبیه به آیفون XR خواهد داشت، اما حالا یک منبع با نام Unknownz21 در توییتر اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه به اشتراک گذاشته است.

تغییرات احتمالی آیفون SE 4

براساس این گزارش، آیفون SE 4 دارای طراحی مبتنی بر آیفون 14 خواهد بود. بااین‌وجود، می‌توان انتظار داشت که لبه‌های دستگاه صاف‌تر و نمایشگر آن بیشتر به اطراف کشیده شود. همچنین طبق این گزارش، دکمه Home روی دستگاه وجود نخواهد داشت. بااین‌وجود، Face ID فضای بیشتری پیدا خواهد کرد تا شاید اپل بتواند از ویژگی‌های پیشرفته‌تری برای احراز هویت استفاده کند.

علاوه‌براین، در ادامه گفته شده است که آیفون S‌E 4 احتمالاً با پورت USB-C عرضه خواهد شد؛ همان پورتی که انتظار می‌رود سری آیفون 15 نیز به آن مجهز شود.

طبق این گزارش، از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجهی که نسل بعدی آیفون SE به آن‌ها مجهز خواهد شد، می‌توان به اضافه‌شدن دکمه Action اشاره کرد. درحال‌حاضر انتظار می‌رود این دکمه فقط برای آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس ارائه شود و حتی مدل‌های استاندارد این سری نیز احتمالاً دارای سوئیچ بی‌صدا خواهند بود. با توجه به اینکه انتظار می‌رود آیفون SE 4 سال 2025 روانه بازار شود، می‌توان فرض کرد که مدل‌های استاندارد آیفون نیز یک سال قبل از عرضه دستگاه کوچک‌تر، این به‌روزرسانی سخت‌افزاری را دریافت کنند.

درنهایت این منبع اعلام کرده است که آیفون S‌E 4 روی پنل پشتی خود فقط یک دوربین خواهد داشت.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید