جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ضرورت ارائه آموزش های رایگان در حوزه کسب و کارهای اینترنتی

جوانان زیادی به دنبال شغل هستند و اشتغال زایی از مباحث و مشکلات مهمی است که بسیاری از جوانان با آن دست به گریبان هستند، در این راستا ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی با آموزش های رایگان  می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

مرتضی لطفی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ یاد آور شد: سال ۹۹ درحالی رو به پایان است که تمامی کسب و کارهای ایرانی از ابتدای سال با پاندمی کرونا و رکود اقتصادی دست به گریبان بوده‌اند؛ هرچند دامنه تاثیر بر هر بخش متفاوت بوده است. طی این مدت، شرکت‌هایی که ساختار به روزتری داشتند، آسیب کمتری دیدند. برخی مشاغل، به خصوص در حوزه‌هایی چون آموزش، تجارت الکترونیکی، سرگرمی‌ دیجیتالی یا همچنین کنفرانس ویدئویی، با رشد قابل توجهی در کسب و کار مواجه شدند.

افزایش فعالیت برخی استارتاپ ها در فضای کسب و کار مجازی در دوران کرونا

وی افزود: به دلیل همین تفاوت‌ها، روند رشد استخدام نیروی انسانی در حوزه تکنولوژی طی این شش ماه، فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. در حالی که با شروع کرونا در اواخر سال گذشته برخی استارت‌آپ‌ها بلافاصله به سراغ تعدیل نیرو رفتند، برخی بازیگران استارت‌آپی در حوزه‌های دیگر به استخدام گسترده نیرو روی آوردند تا تقاضاهای افزوده شده در دوره کرونا را پاسخ دهند.

افزایش  فرصت های شغلی در حوزه های برنامه‌نویسی، توسعه وب،  تحقیقات بازار و دیجیتال مارکتینگ در عصر کرونایی

مدیر مجموعه آموزشی آریان وب ابرازکرد: آمارها نشان می دهد در دوران کرونا، فرصت‌های شغلی حوزه تکنولوژی (اعم از برنامه‌نویسی، توسعه وب و اپلیکیشن، خدمات حوزه فناوری ارتباطات، شبکه، تحقیقات بازار و دیجیتال مارکتینگ) رشدی ۵۴ درصدی داشته است. به بیان دیگر نه تنها چنین بحرانی بر بازار شغلی این حوزه تاثیر منفی نگذاشته، بلکه میزان فرصت‌های شغلی این حوزه، از میانگین فرصت‌های بازار شغلی صنایع مختلف پیشی گرفته است.

لطفی با بیان اینکه گروه شغلی برنامه‌نویسی و توسعه وب و نرم‌افزار، سهم ۴۳درصدی از کل موقعیت‌های شغلی این حوزه، بیشترین تقاضا را از سوی کارفرمایان داشته است گفت: گروه شغلی فناوری اطلاعات، شبکه و انفورماتیک با سهم ۱۰ درصدی، در رتبه دوم قرار دارد.

ارائه آموزش های رایگان جهت رشد کسب و کار های آنلاین و کار آفرینی

مدیر موسسه آموزشی آریان وب در بخشی از سخنان خود عنوان کرد:  هر کاری که در فضای اینترنت انجام شود و درآمدزا باشد، کسب و کار اینترنتی محسوب می شود‌؛ کسب و کار اینترنتی، امروزه سودآورترین و پایدارترین روش کسب درآمد از اینترنت است به همین منظور ما آموزش های لازم  در این زمینه را به صورت رایگان جهت کارآفرینی بیشتر و رشد کسب و کار های آنلاین ارائه می دهیم.

مزیت های کسب و کار اینترنتی

وی در ادامه با اشاره به مزیت های کسب و کار اینترنتی گفت: نیازی به اجاره یک فضای کاری ندارید، به نوعی فضا، مکان و زمان بی معنی می شود و شما می توانید از داخل خانه خودتان هم کارتان را شروع کنید. برای راه اندازی یک کسب و کار با توجه به شرایط فراهم شده از جانب موسسه آریان وب به هیچ نوع سرمایه اولیه نیاز نیست و می توان از کمترین پس اندازها شروع به کار کرد.

  • وب سایت شما یک فروشنده ۲۴ ساعته می باشد، هیچ وقت تعطیلی ندارد و همیشه آماده فروش می باشد.
  • کسب و کارهای اینترنتی انعطاف پذیر و توسعه پذیر هستند.
  • گسترش محدوده فروش محصولات به وسعت جهان می باشد.

چه کسانی در  کسب و کارهای اینترنتی موفق می شوند؟

لطفی با تاکید بر اینکه  قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید ابتدا به خوبی تحقیق کرد اظهار کرد:  افرادی در کسب و کار اینترنتی موفق می شوند که خلاقیت، نوآوری و پشتکار دارند. ایده های تکراری و قدیمی و فعالیت های با کیفیت پایین و پشتیبانی ضعیف به سرعت از رقابت حذف خواهند شد.

فقط داشتن یک وب سایت، رمز موفقیت کسب و کار اینترنتی نیست!!

مدرس حوزه کسب و کار اینترنتی گفت:  نقطه آغاز فعالیت های اینترنتی، وجود یک ایده نو و کاربردی است. داشتن یک وب سایت، رمز موفقیت کسب و کار اینترنتی نیست، زمانی می توان گفت شما در بستر اینترنت موفق شده اید که بتوانید از وب سایت و فروشگاه آنلاین خود پول به دست آورید. مردم جامعه از ایده های تکراری و موجود استقبال نمی کنند. بهتر است برای وارد شدن به حوزه فعالیت های اینترنتی روی ایده خود وقت بذارید و آن را از همه لحاظ بپزید و همچنین از تولید محتوا غافل نشوید.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

آخرین اخبار