جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام سایپا
ثبت نام سایپا

آغاز ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی آغاز شد.

ثبت نام سایپا

ثبت نام سایپا
ثبت نام سایپا

به گزارش آماج : شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی در آبان ۱۴۰۲ آغاز شد. ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به خودروهای کوییک آر تیپ اس، شاهین اتوماتیک و کوییک اس است. در ادامه شرایط کامل ثبت نام سایپا در آبان ماه را بخوانید.
شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی در آبان ۱۴۰۲
همانطور که اشاره شد ثبت نام فروش فوری سایپا مربوط به کوییک آر تیپ اس، شاهین اتوماتیک و کوییک اس است. بر اساس اطلاعیه این سه خودرو ۹۰ روزه تحویل متقاضیان خواهند شد. قیمت فروش نیز بر اساس جدیدترین قیمت کارخانه محصولات سایپا است. در تصویر زیر جزییات را با دقت بخوانید.

ثبت نام سایپا
ثبت نام سایپا

2.3

 

شرایط ثبت نام کوییک و شاهین
محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا کوییک و شاهین اعمال خواهد شد
بر اساس شرایط ثبت نام سایپا هر کد ملی صرتاً مجاز به تقاضای یک دستگاه خودرو است.
حداقل سن متقاضیان برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۱۸ سال است و شخص ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
امکان ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پالک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.
ثبت نام شاهین و کوییک برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
متقاضی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی باید طی ۱۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۱۰ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور تاکتور خودرو نداشته باشد.
تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه کوییک و شاهین تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

ثبت نام سایپا
ثبت نام سایپا

چه کسانی می‌توانند برای ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی اقدام کنند؟
متقاضیان حائز شرایطی که در طرح فروش عادی سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خردادماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام کوییک اس و آر تیپ اس و اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان و پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ نیز پیامک به ایشان ارسال شده است، امکان واریز وجه خودرو و تکمیل مراحل ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ را دارند.

چه کسانی می‌توانند برای ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی اقدام کنند؟
متقاضیان واجد شرایطی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ پیامک اطلاع‌رسانی دریافت کرده‌اند، هم‌اکنون امکان واریز وجه و تکمیل ثبت نام شاهین اتوماتیک را خواهند داشت.

ثبت نام سایپا
ثبت نام سایپا

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید