جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنوو از عینک هوشمند Legion Glasses رونمایی کرد

لنوو از Legion Glasses رونمایی کرد که به کاربران خود اجازه می‌دهد هر کجا که هستند یک صفحه مجازی بزرگ به همراه داشته باشند. این عینک هوشمند از ویندوز، اندروید، macOS و دستگاه‌های دارای اتصال USB-C پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود که در اکتبر امسال با قیمت پایه 329 دلار وارد بازار شود.

Legion Glasses یک دستگاه واقعیت افزوده نیست و براساس گزارش‌های منتشر شده، لوازم جانبی ساده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد در هر جایی یک مانیتور و صفحه نمایش بزرگ داشته باشید. در هر یک از چشمی‌های این دستگاه، یک نمایشگر با وضوح 1920 در 1080 به کار گرفته شده است. پنل نمایشگرهای Micro OLED است و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز را ارائه می‌کنند.

این دستگاه از طریق USB-C می‌تواند به دستگاه منبع متصل شود و از ویندوز، اندروید و macOS پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ظاهری عینک هوشمند Legion Glasses

وزن عینک لنوو 142 گرم است و میدان دید 38 درجه‌ای را با تراکم 58 پیکسل در درجه (PPD) ارائه می‌کند. روشنایی نمایشگر دستگاه هنوز اعلام نشده است. یک عینک هوشمند ایده‌آل باید مقرون‌به‌صرفه، سبک وزن و دارای نمایشگر روشن با میدان دید وسیع باشد و به‌نظر می‌رسد که لنوو با دستگاه خود موفق شده تا تمام این شرایط را فراهم کند.

لنوو Legion Glasses را برای رقابت با هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل یا HoloLens مایکروسافت معرفی نکرده است و در عوض رویکرد متفاوتی را دنبال می‌کند. در واقع به‌جای تلاش برای انجام کارهای مختلف بسیار زیادی، عینک Legion Glasses فقط برای انجام یک کار ساخته شده است و آن هم ارائه یک نمایشگر همراه با شما است.

بدون شک بزرگ‌ترین مزیت عینک لنوو نسبت به سایر دستگاه‌ها قیمت آن است. هرچند قابلیت این دستگاه نیز نسبت به ویژن پرو اپل بسیار کمتر است، اما به اندازه آن‌ها نیز قیمت ندارد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید