جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

علی بابا؛ فروش عروسک‌های جعلی دردسر جدید در آمریکا

علی بابا
علی بابا

یک تولید کننده اسباب بازی در آمریکا به دلیل فروش نسخه های جعلی عروسک هایش در پلتفرم علی بابا از آن شکایت کرده است. تلاش های شرکت چینی برای متوقف کردن این شکایت بی نتیجه بوده است.

به گزارش آماج به نقل از آسوشیتدپرس، یک قاضی آمریکایی در نیویورک اعلام کرد درخواست علی بابا برای رد شکایت یک سازنده اسباب بازی در دادگاه را قبول نکرد. این شرکت آمریکایی مدعی شده فروشندگان مختلف از پلتفرم غول تجارت الکترونیک چینی برای فروش نوعی عروسک به نام Squishmallow استفاده کرده اند.

به طور دقیق تر جس فورمن قاضی دادگاه در نیویورک درخواست علی بابا برای رد شکایت کلی تویز هلدینگ( سازنده عروسک های مذکور) را قبول نکرد.

کلی تویز در شکایت خود اعلام کرده با وجود آنکه در شکایت های پیشین از علی بابا خواسته شده بود فروش Squishmallow های جعلی توسط فروشندگان را متوقف کند، اما این روند همچنان ادامه دارد. شرکت آمریکایی پیش از این شکایتی ثبت کرده بود و حدود ۹۰ فروشنده را به فروش Squishmallowهای تقلبی متهم کرده بود و دو ماه بعد حکم دادگاه در این باره را دریافت کرد. این شرکت در مارس ۲۰۲۳ میلادی نام علی بابا به عنوان متهم اضافه کرد.

به نوشته رویترز شرکت آمریکایی مدعی است فروش نسخه های جعلی اسباب بازی هایش در علی بابا با وجود ۶ شکایت برای توقف این روند، همچنان ادامه دارد و پلتفرم چینی سیاست های خود را نقض کرده و حتی به برخی از فروشندگان ناقض قانون استاتوس«تهیه کننده طلایی» و «تایید شده» نیز اعطا کرده است.

علی بابا برای رد شکایت کلی تویز مدعی شده بود شرکت آمریکایی نتوانسته دخالت آن در موارد تخلف از قانون را نشان دهد و به طور نامناسبی سعی دارد با اعمال اقداماتی علیه فروشندگان، وظیفه نظارت بر مالکیت معنوی کالاهایش را بر گردن دیگران بیندازد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید