جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا با حافظه داخلی ۲ ترابایتی نیز عرضه خواهد شد!

یکی از افشاگران به تازگی ادعا کرده که پرچمدار اصلی بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۲۴، در نسخه‌ای با حافظه داخلی ۲ ترابایتی نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش آماج، نسل بعدی پرچمداران سامسونگ یا همان سری گلکسی اس ۲۴، احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند؛ اما این امر جلوی انتشار شایعات و مطالب فاش شده درباره آنها را نگرفته و روز به روز شاهد انتشار مطالب بیشتری درباره این گوشی‌ها هستیم. اکنون نیز یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا X، ادعا کرده که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا در نسخه‌ای با حافظه داخلی باورنکردنی نیز عرضه خواهد شد.

این افشاگر که «Tech_Reve» نام دارد؛ در یکی از جدیدترین توییت‌های خود می‌گوید که نسخه‌ای از گلکسی اس ۲۴ اولترا به همراه حافظه داخلی ۲ ترابایتی روانه بازار می‌شود. در صورت حقیقت داشتن این ادعا، حداکثر میزان حافظه داخلی پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به نسل فعلی دو برابر شده است. سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا یا همان پرچمدار فعلی سامسونگ، با حافظه داخلی حداکثر ۱ ترابایتی معرفی شد.

این افشاگر به حافظه رم این گوشی اشاره خاصی نکرده است؛ اما می‌گوید که نسخه‌های متفاوتی از این محصول وجود خواهند داشت که یکی از آنها، نسخه‌ای با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. این افشاگر همچنین می‌گوید که احتمال عرضه نسخه‌ای از این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی وجود دارد. البته، این ادعا کمی بعید به نظر می‌رسد؛ زیرا نسخه پایه نسل فعلی یا همان گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بود.

گلکسی اس ۲۴
گلکسی اس ۲۴

گلکسی اس ۲۴ اولترا با حافظه داخلی ۲ ترابایتی

عرضه گلکسی اس ۲۴ اولترا با حافظه داخلی ۲ ترابایتی، امر چندان عجیبی نیست. سامسونگ یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که گوشی هوشمندی با حافظه داخلی ۱ ترابایتی را روانه بازار کرد و همواره سعی در عرضه پرچمدارانی با توانایی‌های فراتر از حد انتظار کاربران داشته است. در هر صورت، زمان نسبتا زیادی تا معرفی پرچمداران بعدی سامسونگ باقی مانده و هنوز نمی‌توان این ادعاها را جدی تلقی کرد.

galaxy 3

درباره احتمال عرضه نسخه‌ای از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا با حافظه داخلی ۲ ترابایتی چه فکر می‌کنید؟ آیا این میزان حافظه برای یک گوشی هوشمند، منطقی و کاربردی خواهد بود یا خیر؟

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید