جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تلویزیون قابل‌حمل StanbyME Go ال‌ جی معرفی شد

تلویزیون
تلویزیون

تلویزیون ۲۷ اینچی قابل‌حمل ال جی StanbyME Go از دستورات لمسی پشتیبانی می‌کند و با گوشی اندروید و آیفون نیز سازگار است.

تلویزیون قابل‌حمل StanbyME Go ال‌ جی

تلویزیون
تلویزیون

به گزارش آماج : همان‌طور که بسیاری از مردم نمی‌توانند تعطیلات را بدون گوشی هوشمند سپری کنند، برخی افراد نمی‌توانند از تلویزیون‌ جدا شوند. اکنون تلویزیون قابل‌حمل جدیدی معرفی شده که در چمدان قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای لذت‌بردن از فیلم‌ها و سریال‌ها یا بازی‌های ویدیویی هنگام سفر استفاده کرد.

LG یک محصول به نسبت عجیب را به معرفی کرده که می‌تواند به عنوان یک مانیتور قابل حمل در مواردی مانند سفر مورد استفاده قرار گیرد. مانیتور LG StanbyME Go 27LX5 داحل یک کیف قرار گرفته و ابعادی 27 اینچی دارد.

این نمایشگر که از دالبی آتموس نیز پشتیبانی می‌کند، مانند یک تبلت نیز قابل استفاده است. ال‌جی در کنار مانیتور StanbyME Go 27LX5 اسپیکرهای 20 واتی نیز به فروش می‌رساند که با جهت قرار گیری نمایشگر در سازگاری هستند.

مانیتور قابل حمل LG StanbyME Go 27LX5 به پلتفرم WebOS این شرکت مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را از طریق گوشی اندروید یا iOS خود روی نمایشگر به نمایش گذارند. امکان اتصال به کامپیوتر از طریق کابل HDMI نیز به وجود آمده است.

ال جی ادعا کرده که کیف این مانیتور توانسته 11 تست نظامی ارتش آمریکا را از سر بگذراند و در مقابل فشار، دما، غبار، لرزش، شوک و سقوط مقاومت داشته باشد. با باز و بسته کردن کیس، نمایشگر نیز روشن و خاموش می‌شود.

ال جی
ال جی

می‌توان تا 3 ساعت به صورت مداوم بدون نیاز به شارژ مجدد از نمایشگر قابل حمل LG StanbyME Go 27LX5 استفاده کرد. این مانیتور با قیمتی معادل 885 دلار از هفته آینده به فروش خواهد رسید.

ال‌ جی تلویزیون عجیب‌وغریب و قابل‌حمل StanbyME Go را تولید کرده که از پنل ۲۷ اینچی LED بهره می‌برد و می‌توان آن را در چمدان مخصوص کوچک که قابی اختصاصی دارد، قرار داد. بدین‌ترتیب این دستگاه همه‌کاره منبعی برای سرگرمی خواهد بود زیرا می‌توان آن را جابه‌جا کرد و از تماشای محتوا در هر مکانی لذت برد.

تلویزیون ال‌ جی StanbyME Go برای لذت بردن از سرگرمی در هر محیطی طراحی شده است. درواقع هنگامی‌که جعبه‌ی آن باز باشد، می‌توان صفحه‌نمایش را به‌راحتی بالا برد، چرخاند، کج کرد یا در حالت عمودی قرار داد. در همین حال بلندگوی داخلی به‌طور خودکار با موقعیت صفحه‌نمایش تنظیم می‌شود.
ایده این است بتوانید از رسانه‌های اجتماعی لذت ببرید و برنامه‌های موردعلاقه‌ی خود را روی صفحه‌نمایشی با ابعاد بزرگ در هرجا که هستید اجرا کنید. بدین منظور همه‌ی سخت‌افزارهای موردنیاز در قالب جعبه‌، بسته‌بندی‌ شده‌اند. با این اختراع، تماشای محتوای ویدیویی هنگام حرکت، دیگر به صفحه‌ی گوشی هوشمند محدود نخواهد بود.

تلویزیون ال‌ جی StanbyME Go
تلویزیون ال‌ جی StanbyME Go

قیمت تلویزیون ال جی StanbyME Go در بازار ایالات‌متحده ۱۰۰۰ دلار است. و از وای‌فای و بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توانید با اتصال به اینترنت از همه‌ی برنامه‌های موردعلاقه‌تان لذت ببرید. این محصول از AirPlay نیز پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های اندروید و iOS سازگاری دارد. به‌عبارت دیگر می‌توانید صفحه‌ی گوشی اندروید یا آیفون خود را روی تلویزیون انداخته و محتوای موردنظرتان را پخش کنید.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید