جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل احتمالاً سال آینده میلادی از نسل جدید تمام آیپدهای خود رونمایی خواهد کرد

به گزارش آماج، اپل می‌خواهد در سال 2024 تمام آیپدهای خود را به‌روزرسانی و نسل جدید آن‌ها را وارد بازار کند. بنابراین کاربران در سال آینده میلادی قادر به خرید نسل جدید آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد استاندارد خواهند بود.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارش جدیدی به این موضوع اشاره کرده است که اپل برای فصل تعطیلات آیپد جدیدی ندارد:

«اپل می‌توانست با عجله محصولات جدید بیشتری را روانه بازار کند، اما آیپدها و ایرپادهای جدید هنوز آماده نیستند. این شرکت می‌خواهد طی سال 2024، تمام آیپدهای خود را به‌روزرسانی کند و حتی ایرپاد ارزان‌قیمت جدید هم در سال آینده میلادی از راه می‌رسد. در ادامه و در سال 2025، ایرپاد پرو جدید معرفی خواهد شد.»

آیپدهای جدید اپل برای سال 2024

آیپدهای جدید اپل

2023 احتمالاً اولین سال بدون نسل جدید آیپد خواهد بود. اپل از زمان عرضه اولین آیپد در سال 2010 تا به امروز، هر سال حداقل یک آیپد جدید معرفی و روانه بازار کرده است. با توجه به این رویکرد، به‌روزرسانی تمام آیپدها در سال آینده میلادی منطقی به‌نظر می‌رسد.

نسل کنونی آیپدها در تاریخ‌های زیر از راه رسیدند:

  • آیپد پرو: اکتبر 2022
  • آیپد: اکتبر 2022
  • آیپد ایر: مارس 2022
  • آیپد مینی: سپتامبر 2021

گرمن قبلاً در گزارشی مدعی شده بود که آیپدهای پایین‌رده و میان‌رده جدید اپل در مارس 2024 از راه می‌رسند. همچنین به باور خبرنگار بلومبرگ، آیپد پرو 11 و 13 اینچی با نمایشگر OLED و تراشه M3 در نیمه اول 2024 معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود نسل بعدی آیپد ایر و آیپد مینی به‌ترتیب به چیپ‌های M2 و A16 Bionic مجهز شوند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید