جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اوپو عینک Air Glass 3 XR با قابلیت‌های هوش مصنوعی را معرفی کرد

عینک هوشمند اوپو Air Glass 3 یک دستیار صوتی دارد که بر پایه یک مدل زبانی بزرگ چینی به‌ نام AndesGPT ساخته شده است.

اوپو در کنگره جهانی موبایل عینک هوشمند Air Glass 3 را معرفی کرد. این عینک واقعیت افزوده (AR) یک دستیار صوتی دارد که بر پایه یک مدل زبانی بزرگ چینی به نام AndesGPT ساخته شده است. برای استفاده از این عینک، باید آن را به گوشی‌های اوپو متصل کرد. کاربران می‌توانند این عینک را با حسگرهای لمسی در کنار بدنه آن کنترل کنند.

براساس گزارش گیزموچاینا، Air Glass 3 XR تنها 50 گرم وزن دارد و به‌نظر عینک راحتی می‌آید. جنس شیشه‌ها و قاب کیفیت بالایی دارد و ضریب شکست شیشه آن 1.70 است که دید واضحی را تضمین می‌کند و اثری از حالت رنگین‌کمانی در شیشه‌ها نخواهید دید. حداکثر روشنایی این عینک تا 1000 نیت نیز می‌رسد و می‌توان تقریباً در هر نوری از آن استفاده کرد.

عینک هوشمند اوپو Air Glass 3 XR

اوپو سومین نسخه از عینک‌های هوشمند خود را معرفی کرد که برای استفاده از دستیار صوتی آن، باید از طریق گوشی‌های اوپو به مدل هوش مصنوعی AndesGPT اوپو دسترسی پیدا کرد. این عینک، نمایشگر تماماً رنگی دارد و می‌توانید با آن محتواهای مختلف را در لنزهایش مشاهده کنید.

عینک هوشمند اوپو Air Glass 3 XR

عینک هوشمند Air Glass 3 دارای ابعاد 164.84 در 164 در 48.4 میلی‌متر است. اوپو از یک آلیاژ منیزیم-لیتیوم برای قاب و یک ماده نایلون PA برای قسمت شقیقه‌ها استفاده می‌کند. اوپو همچنین قصد دارد لنزهای نوری و طبی سفارشی را برای افرادی که به آن‌ها نیاز دارند، ارائه دهد.

در کنار عملکردهای هوش مصنوعی، Air Glass 3 از قابلیت‌هایی مانند پخش موسیقی، تماس‌های صوتی، مشاهده تصویر و اطلاعات مختلف پشتیبانی می‌کند. اوپو می‌گوید ویژگی‌هایی مانند تله‌پرامتر (نمایش متن سخنرانی)، مسیریابی، تایمر، ترجمه و پیش‌نمایش سریع اطلاعات سلامتی و تناسب اندام را با آپدیت‌های نرم‌افزاری آتی ارائه خواهد کرد. این عینک از طریق اپلیکیشن Air Glass در سیستم‌عامل ColorOS 13 و بالاتر به گوشی‌های اوپو متصل می‌شود.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید