جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ال‌جی از یک تلویزیون 118 اینچی MicroLED با قیمت 237 هزار دلار رونمایی کرد

ال‌جی برای افراد فوق‌العاده ثروتمند از یک تلویزیون جدید رونمایی کرده است که MicroLED Magnit TV نام دارد. این تلویزیون 118 اینچی، همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، از فناوری MicroLED استفاده می‌کند و قیمت نجومی 237 هزار دلاری دارد.

به گزارش آماج، این تلویزیون غول‌پیکر دارای رزولوشن 4K است، از فناوری LED تراشه روی برد (COB) بهره می‌برد، فناوری پردازش پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی دارد و از فناوری پیشرفته DVLED ال‌جی استفاده می‌کند. این تلویزیون با رفرش ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2000 نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین سیستم‌عامل webOS ال‌جی را اجرا می‌کند.

فناوری‌های تلویزیون 118 اینچی ال‌جی

به گفته ال‌جی، در این تلویزیون از بیش از 8 میلیون MicroLED با اندازه عرض نزدیک به قطر موی انسان استفاده شده است که کنتراست فوق‌العاده و مشکی خالص را در اختیار صاحبان ثروتمند خود قرار می‌دهد. این تلویزیون همچنین از HDR10 و HDR10 پرو پشتیبانی می‌کند و به چیپ آلفا 9 ال‌جی مجهز شده است؛ تراشه‌ای که در تلویزیون‌های OLED ال‌جی C3 و G3 هم حضور دارد. این چیپ با فناوری یادگیری عمیق، نویز تصویر را کاهش می‌دهد و اشباع رنگ و کنتراست را براساس محیط بهینه می‌کند.

LG MicroLED Magnit TV 2 min.jpgLG MicroLED Magnit TV 2 min.jpgLG MicroLED Magnit TV 2 min1

این تلویزیون فاقد هرگونه سیم است و به‌صورت بی‌سیم به جعبه‌ای به نام Zero Conncet Box متصل می‌شود. این فناوری می‌تواند ویدیوهای 120 هرتزی 4K و همچنین صدا را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون منتقل کند.

اگر به‌نظرتان 237 هزار دلار برای یک تلویزیون چندان گران محسوب نمی‌شود، می‌توانید برای آن سیستم صوتی بنگ و اولافسن Beolab 50 را هم سفارش دهید. این اسپیکرها در سال 2017 با قیمت 40 هزار دلار معرفی شدند. البته این تلویزیون به‌طور پیش‌فرض به سیستم صوتی 50 واتی مجهز است.

ال‌جی نسخه بزرگ‌تر این تلویزیون را با اندازه 136 اینچ هم می‌فروشد که 300 هزار دلار قیمت دارد. اگر به تلویزیون‌های گران‌تر علاقه دارید، می‌توانید تلویزیون 219 اینچی The Wall سامسونگ را با قیمت 800 هزار دلار بخرید.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید