جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 شاید سه‌شنبه همین هفته معرفی شوند

دیروز در گزارشی ادعا شد که آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 ممکن است در ماه جاری میلادی از راه برسند. حالا گزارشی تازه می‌گوید این احتمال وجود دارد که اپل تبلت‌های جدید خود را سه‌شنبه همین هفته، یعنی 25 مهرماه معرفی کند.

براساس گزارش وب‌سایت Supercharged و به نقل از منابع آگاه به برنامه‌های اپل، آیپد ایر M1 که در ماه مارس 2022 معرفی شده بود، با تراشه M2 به‌روز می‌شود. آیپد مینی 7 نیز به تراشه A16 بایونیک مجهز خواهد شد. این محصولات ممکن است سه‌شنبه همین هفته معرفی شوند.

به گزارش آماج، درحال‌حاضر مشخص نیست که آیپد معمولی دقیقاً به چه نحوی به‌روز خواهد شد، اما انتظار می‌رود که این تبلت نیز تغییراتی داشته باشد. احتمالاً علاوه بر تغییر چیپست، باید منتظر ارتقای قابلیت‌های ارتباطی آیپد استاندارد باشیم، اما ظاهراً نباید به امید تغییرات بزرگ‌تری بنشینیم.

معرفی احتمالی آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 در هفته جاری

آیپد مینی 7

اپل معمولاً آیپدهای جدید خود را در ماه اکتبر معرفی می‌کند، بنابراین این گزارش‌ها بیراه نیستند. از طرفی، با توجه به اینکه تغییرات بزرگی برای این محصولات در راه نیست، احتمالاً نباید منتظر یک رویداد زنده باشیم و معرفی مطبوعاتی در وب‌سایت اپل منطقی به‌نظر می‌رسد.

اگر آیپدهای جدید در تاریخ 17 اکتبر معرفی شوند، پیش‌خرید آن‌ها احتمالاً از همان روز آغاز خواهد شد و یک هفته بعد نیز می‌توانیم منتظر عرضه این محصولات به بازار باشیم. در شایعات آمده است که iOS 17.1 و iPadOS 17.1 نیز احتمالاً 24 اکتبر (2 آبان‌ماه) منتشر می‌شوند. این زمان می‌تواند مصادف با موعد ورود تبلت‌های جدید به بازار باشد.

در گزارش روز گذشته گفته شده بود که نسخه بهبودیافته اپل پنسل نیز احتمالاً با کانکتور جدید USB-C که جای لایتنینگ را می‌گیرد، در کنار این آیپدها معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا 25 مهر باقی نمانده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گزارش‌های دیگری هم درباره این محصولات منتشر خواهد شد یا خیر.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پانزده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید