جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کابل آیفون ۱۵ طول بیشتری خواهد داشت

پل ظاهرا پس از سال‌ها، قصد دارد برای کابل‌های داخل جعبه آیفون‌هایش سنگ تمام بگذارد!

به گزارش آماج، سری آیفون ۱۵ می‌تواند با کابل شارژ USB-C بافته شده عرضه که ۵۰ درصد طولانی‌تر از کابل لایتنینگ ارایه شده برای مدل‌های فعلی آیفون است.

طول کابل‌هایی که در گزارش امروز مشاهده شده‌اند، برخی را به گمانی زنی مبنی بر بلنتار بودن آنها واداشته است و آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که اپل قصد دارد برای اولین کابل شارژ داخل جعبه را برای آیفون‌هایش، به میزان قابل توجهی بلندتر کند.

کابل آیفون ۱۵
کابل آیفون ۱۵

یک کلکسیونر دستگاه‌های اپل که پیش‌تر هم جزییات مربوط به هماهنگی رنگ کابل‌های USB-C به USB-C با مدل‌های آیفون ۱۵ را فاش کرده بود، امروز گفته که طول کابل‌هایی که قرار است داخل بسته‌بندی آیفون ۱۵ عرضه شود، به میزان ۱٫۵ متر خواهد بود. لازم به ذکر است که این شایعه توسط افشاگر معروف «Majin Bu» نیز به اشتراک گذاشته شده است و او افزوده که این کابل‌های جدید بسیار بادوام‌تر از مدل‌های فعلی هستند و البته نکته مهم اینکه کابل بلندتر نیازمند طراحی مجدد جعبه است که باید دید اپل چگونه این موضوع را حل و فصل می‌کند.

کابل لایتنینگ که با مدل‌های کنونی آیفون عرضه می‌شود، از جنس لاستیک و سفید است که در عین حال یک متر طول دارد. انتظار می‌رود کابل‌های بافته شده جدید حداقل در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، آبی و نارنجی عرضه شوند که منعکس کننده گزینه‌های رنگ جدید برای سری آیفون ۱۵ است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید