جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیکسل واچ 2 احتمالاً با ویژگی‌های جذابی از راه می‌رسد: از دماسنج پوست تا مدیریت استرس

پیش از موعد رونمایی ساعت هوشمند پیکسل واچ 2، یکی از منابع آگاه بازار اطلاعاتی در مورد برخی ویژگی‌های آن به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد ساعت هوشمند جدید با برخی ویژگی‌های جدید ازجمله دماسنج و مدیریت استرس از راه می‌رسد.

به گزارش آماج، به‌نظر می‌رسد Pixel Watch 2 که قرار است ماه اکتبر رونمایی شود، مجهز به دماسنج خواهد بود و از حسگرهای قدرتمندی برای پایش وضعیت سلامت و تندرستی بهره خواهد برد.

پیکسل واچ

ویژگی‌های ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ ظاهراً قرار است با ویژگی‌های جدیدی معرفی شود که اولین‌بار در Fitbit Sense 2 مشاهده شد. همان‌طور که در تیزر رسمی اخیر این ساعت هوشمند نشان داده شد، ساعت هوشمند جدید گوگل قرار است حسگرهای موجود خود را ارتقا دهد.

به‌نظر می‌رسد با وجود حسگر فعالیت الکترودرمال (EDA)، کاربران می‌توانند برای مدیریت استرس خود از آن استفاده کنند. منابع مختلفی تأیید کرده‌اند که ظاهراً پیکسل واچ ۲ دارای ویژگی‌هایی برای کمک به استفاده‌کنندگان در مدیریت استرس است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند که وام‌گرفته از Fitbit Sense 2 است، اضافه‌شدن حسگر دمای پوست است. ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت سنس و فیت‌بیت سنس ۲ از سنسور اختصاصی برای تخمین تغییرات دمای پوست کاربر در شب‌ها استفاده می‌کنند. یکی از کاربردهای بالقوه برای سنجش دمای پوست، کمک به ردیابی چرخه‌های قاعدگی است، اما مشخص نیست که این قابلیت در ساعت هوشمند جدید گوگل نیز وجود دارد یا خیر.

برخی منابع آگاه می‌گویند رابط کاربری تمرینات ورزشی فیت‌بیت در کنار پیکسل واچ 2 درحال اصلاح است. در طراحی فعلی، برخی اطلاعات ازجمله ضربان قلب و مسافت در یک طرح‌بندی ساده نشان داده می‌شود و شاید این طراحی نیز تغییراتی داشته باشد. به‌نظر می‌رسد در ساعت هوشمند جدید گوگل، طراحی رابط کاربری به‌گونه‌ای باشد که کاربر بیشتر از قبل به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب شود؛ هرچند هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است.

درنهایت باید دید گوگل ساعت هوشمند جدید خود را با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید