جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بلومبرگ درباره عرضه ایرپاد مکس، مجیک موس و دیگر لوازم جانبی اپل با درگاه USB-C گزارش داد

اپل هفته گذشته بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، پورت USB-C را به سری آیفون 15 اضافه کرد. اما همچنان محصولاتی وجود دارند که از پورت لایتنینگ استفاده می‌کنند. حالا بلومبرگ در گزارشی درباره وضعیت آینده این محصولات ازجمله ایرپاد مکس و مجیک موس صحبت کرده است.

به گزارش آماج، «مارک گرمن»، خبرنگار معروف بلومبرگ که گزارش‌های معتبری را درباره محصولات اپل منتشر می‌کند، در یادداشت جدیدی درباره اضافه‌شدن درگاه USB-C به برخی از دیگر محصولات اپل که هنوز از درگاه لاتنینگ استفاده می‌کنند، حرف زده است.

لوازم جانبی اپل چه زمانی به درگاه USB-C مجهز می‌شوند؟

او انتظار دارد که مجیک موس، مجیک کیبورد و مجیک ترک‌پد اپل همزمان با معرفی آی‌مک بعدی به درگاه USB-C مجهز شوند.

اپل

اپل در مراسم Wonderlust هفته گذشته از پورت USB-C برای ایرپاد پرو رونمایی کرد، اما خبری از ایرپاد معمولی و مکس نبود. حالا گرمن مدعی شده است که ایرپاد استاندارد در سال 2024 کیس شارژر با درگاه USB-C دریافت خواهد کرد.

ایرپاد مکس نیز که در اواخر سال 2020 عرضه شد، قرار است در نسل بعدی خود از درگاه USB-C استفاده کند. بااین‌حال، خبرنگار بلومبرگ اعلام نکرده است که این محصول چه زمانی راهی بازار خواهد شد. او قبلاً گفته بود که ایرپاد مکس احتمالاً در زودترین حالت در سال آینده میلادی به‌روز می‌شود.

مارک گرمن در انتها مدعی شده است که مگ‌سیف باتری پک و مگ‌سیف دوئو شارژر هم ازجمله محصولاتی هستند که در نهایت درگاه USB-C را دریافت می‌کنند. با این کار، مهاجرت از پورت لایتنینگ به USB-C تکمیل می‌شود.

اپل در زمان معرفی درگاه لایتنینگ گفته بود که عمر این فناوری احتمالاً حدود یک دهه خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد. اما در آخر فشارهای اتحادیه اروپا باعث شد تا این شرکت مجبور به استفاده از پورت USB-C در آیفون‌ها شود. این پورت حالا روی سری آیفون 15 وجود دارد اما میان فناوری ارائه‌شده در مدل‌های استاندارد و پرو تفاوت‌هایی قرار داده شده تا مدل‌های پرو سرعت بیشتر داشته باشند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید