جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش هدست اپل ویژن پرو احتمالاً تا 2026 به حدود 10 میلیون دستگاه می‌رسد

گزارش یک رسانه چینی حاکی از آن است که اپل می‌خواهد در سه سال نخست عرضه ویژن پرو حدود 10 میلیون هدست بفروشد. این محصول احتمالاً در ماه اسفند ابتدا وارد بازار آمریکا خواهد شد.

به گزارش آماج براساس گزارش وب‌سایت چینی Interface News که توسط یک منبع آگاه در ایکس به نام Tech_Reve منتشر شده است، اپل ویژن پرو در آغاز عرضه حدود 400 هزار دستگاه فروش خواهد داشت. این آمار تا انتهای سال 2024 به 1 میلیون و پس از 3 سال به 10 میلیون فروش خواهد رسید. این یعنی طبق گزارش این وب‌سایت، هدست ویژن پرو باید تا سال 2026 به فروش 10 میلیون دستگاه برسد. بااین‌حال، تردیدهایی در این زمینه وجود دارد و با توجه به قیمت بالای این هدست، نمی‌توان اطمینان داشت که استقبال کاربران از این محصول تا این حد بالا باشد.

هزینه تولید اپل ویژن پرو چقدر است؟

این گزارش به هزینه تولید اپل ویژن پرو هم اشاره‌ای داشته. گفته شده که هزینه قطعات و نیز فرایند تولید تنها 1700 دلار است. اگر این اطلاعات درست باشد، این رقم اختلاف زیادی با قیمت 3500 دلاری ویژن پرو دارد.

افزون‌براین، اگرچه اپل در چند وقت اخیر وابستگی خود را به چین کاهش داده است، اما گزارش حاضر می‌گوید ویژن پرو تا 60 درصد توسط زنجیره تأمین چینی ساخته می‌شود.

البته باید گفت که منبع این گزارش شاید چندان معتبر نباشد و حتی Tech_Reve که این خبر را منتشر کرده است، تأکید دارد که نمی‌توان به این اطلاعات اطمینان داشت. این خبر با گزارش چند ماه پیش فایننشال تایمز تناقض دارد که گفته بود اپل در ابتدا انتظار داشته در سال 2024، یک میلیون ویژن پرو بفروشد، اما بعداً این پیش‌بینی را به فروش 400 هزار دستگاه کاهش داده است.

درنتیجه می‌توان احتمال داد که اطلاعات گزارش امروز قدیمی باشد؛ بااین‌حال، اظهارنظر قطعی در این زمینه دشوار است. همان‌طور که گفتیم، هدست اپل ویژن پرو احتمالاً در ماه مارس وارد بازار خواهد شد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید