جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل آیفون ١٣ مینی را توقف تولید کرد؛ دیگر خبری از آیفون مینی نیست

آیفون ١٣ مینی، آخرین نسل از آیفون کامپکت در سری اصلی گوشی‌های اپل بود. نهایتا با معرفی رسمی سری آیفون ۱۵، کوپرتینویی‌ها رسما خداحافظی آیفون 13 مینی از سبد محصولات این شرکت را اعلام کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که بازگشت آیفون‌های سری مینی نیز فعلا در سیاست‌های اپل جایی نداشته باشد.

توقف تولید آیفون ١٣ مینی

به گزارش آماج، پس از انتظارات فراوان، خانواده آیفون ۱۵ به پرچمداری آیفون ۱۵ پرو مکس بالاخره معرفی شد. اپل در این نسل نیز مدل بزرگ‌تر «پلاس» را به‌جای مدل کوچک «مینی» روانه بازار می‌کند؛ چرا که فبلت‌ها جای بیشتری در دل کاربران دارند. حال با اعلام رسمی توقف تولید آیفون ١٣ مینی، میخی بر تابوت این نسل از آیفون‌های کامپکت کوبیده شده است. ظاهرا اپل تمایلی به بازگرداندن آیفون‌های مینی به عرصه رقابت نیز ندارد.

آیفون ١٣ مینی

اپل برای اولین بار آیفون ۱۲ مینی را برای طرفداران گوشی‌های جمع و جور روانه بازار کرد، اما نتوانست به اهداف فروش خود برای آن دست پیدا کند. آیفون ١٣ مینی وضع بهتری نسبت به نسل قبلی داشت، اما اعداد و ارقام فروش چندان رضایت‌بخش نبودند. در حال حاضر سبد محصولات اپل شامل سری گوشی‌های آیفون ۱۵، آیفون ۱۴، آیفون ۱۳ و آیفون SE مدل ۲۰۲۲ می‌شود.

آیفون 13 مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، چیپست اپل A14 بایونیک، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۴۳۸ میلی‌آمپر-ساعتی حدود ۲ سال پیش معرفی شده بود.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید