جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آنجیلا جولی با یک عاشقانه جدید باز میگردد + ۸ اثر پرطرفدار او

آنجلینا جولی و کریستف والتس در فیلم سینمایی اقتباسی از رمان «تمام نت‌های نواخته شده» بازی می‌کنند.

 

بازکشت عاشقانه آنجلینا جولی

فیلم سینمایی اقتباسی «همه نت‌های نواخته شده» با اقتباس از رمان لیسا جنووا با بازی آنجلینا جولی و کریستوف والتس ساخته می‌شود.

در این رمانس که داستانش در فضای معاصر رخ می‌دهد جولی در نقش «کارینا» ظاهر می‌شود که همسر سابق یک پیانیست موفق به نام «ریچارد» با بازی والتس است. این مرد در زندگی آسیب‌های روحی زیادی متحمل شده، از جمله اینکه دخترش به بیماری ای‌ال‌اس مبتلا شده است. وقتی بیماری پیشرفت می‌کند ریچارد دیگر توان نواختن پیانو را ندارد و نمی تواند زندگی‌اش را پیش ببرد. در این شرایط کاترین برای حمایت از او وارد عمل می‌شود.

 

مایکل سوسی برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. از سوابق کاری وی می‌توان به ساخت «به ۱۳ دلیل» و «واو» با بازی ریچل مک‌آدامز و چنینگ تیتوم اشاره کرد.

مونه کلیتون که از تهیه کنندگان فیلم است در کنار دیوید مندل، فیلمنامه فیلم را نوشته است.

 

چند نمونه از مجبوب ترین فیلم های آنجیلا جولی:

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975 بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او فرزند جان ویت بازیگر برنده اسکار است. وی یکی از اولین بازیگران زنی است که توانسته سه سال متوالی( 1998،1999 و 2000 ) برای بازی در فیلم های  جورج والاس، جیا، دختر-ازهم گسیخته برنده جایزه گلدن گلوب شود. او همچنین توانست در سال 2000 برای بازی در فیلم دختر، از هم گسیخته برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. اوج شهرت این بازیگر در دهه اخیر و در سال‌های کوتاه ازدواجش با برد پیت بود که به گفته‌ی خودش طلاق از برد پیت ضربه سنگینی به زندگی‌اش وارد کرده است. جولی یکی از فعال‌ترین سلبریتی‌ها در زمینه کمک به افراد نیازمند و فعالیت‌های بشردوستانه می‌باشد که این باعث شده به او لقب بانوی نیکوکار هالیوود را بدهند. با این حال او در عرصه سینما در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی داشته است.

از جمله این فیلم های موفق و پرطرفدار میتوان به چند نمونه اشار کرد.

 

۱. ( الکساندر ) ” Alexander”

امتیاز: 5.6/10

بیوگرافی الکساندر به کارگردانی الیور استون و با بازی کالین فارل و آنجلینا جولی محصول سال 2004 است که به داستان زندگی اسکندر مقدونی پرداخته است. با اینکه فیلم از بخشی از کتابی با همین نام ساخته شده اما برخی منتقدین آن را متضاد با تاریخ دانسته اند.

 

MV5BNzQ5OTBiZGMtZDMwYy00N2ExLTkzNzgtNmM2NmRkN2U0NTgwXkEyXkFqcGdeQXVyNjUwNzk3NDc@. V1 1

 

۲. ( لارا کرافت: مهاجم مقبره) ” Lara Croft: Tomb Raider “

امتیاز 5.8/10

فیلم اکشن و ماجراجویی  لارا کرافت: مهاجم مقبره به کارگردانی سایمون وست محصول سال 2001 است که براساس بازی مهاجم مقبره ساخته شده و داستان مبارزه لارا برای به دست آوردن آثار باستانی را نشان می دهد. اگرچه منتقدین بازی آنجلینا جولی را تحسین کردند اما به دلیل فیلمنامه و داستان نه چندان مطلوبش امتیاز پایینی کسب کرد. با این وجود در هفته اول پس از اکران توانست فروش بالایی به دست آورد و به همین دلیل در سال 2003 لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات منتشر شد. جولی در این فیلم دچار سوختگی خفیفی شد.

 

maxresdefault 1 1

۳. ( کاپیتان اسکای و دنیای فردا ) “Sky Captain and the World of Tomorrow”

امتیاز: 6.1/10

فیلم علمی تخیلی کاپیتان اسکای و دنیای فردا به کارگردانی کری کنران و با نقش آفرینی آنجلینا جولی، جود لا و گوئینت پالترو محصول سال 2004 است که براساس فیلم جنگ دنیاها( 1953 )ساخته شده است. در خلاصه آن آمده است:« همزمان با حمله ی ربات های عظیم الجثه به شهر نیویورک و ناپدید شدن محققین در سراسر دنیا، تیمی به بررسی علت می پردازند ».

 

MV5BMjk5Mjk0OTM0M15BMl5BanBnXkFtZTcwMzk3ODAzMw@@. V1 SX1777 CR001777999 AL 1

 

۴. ( سالت )” Salt “

امتیاز: 6.4/10

فیلم اکشن و جنایی سالت در سال 2010 به کارگردانی فیلیپ نویس ساخته شد. داستان فیلم درباره مامور سازمان سیا( اولین سالت ) که پس از اتهام جاسوسی اقدام به فرار می کند. بازی جولی( که در بسیاری از صحنه های اکشن بدون بدل بازی کرده است )و صحنه های اکشن مورد توجه منتقدین قرار گرفت و توانست در سال 2011 برای عنوان بهترین میکس صدا نامزد جایزه اسکار شود.

 

MV5BMjA0ODM5NDU3Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNzc0MDIzMw@@. V1 SX1500 CR001500999 AL 1MV5BMjA0ODM5NDU3Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNzc0MDIzMw@@. V1 SX1500 CR001500999 AL

 

۵. ( آقا و خانم اسمیت )”Mr. & Mrs. Smith “

امتیاز: 6.5/10

فیلم اکشن و جنایی خانم و آقای اسمیت به کارگردانی داگ لیمان محصول سال 2005 بوده که در آن بردپیت و آنجلینا جولی در مقابل هم به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه آن آمده است:” جان و جین که بنابر مصلحت با یکدیگر ازدواج کرده اند باید به دستور سازمان یکدیگر را به قتل برسانند  “. این فیلم توانست در باکس آفیس به فروش بیش از 400 میلیون دلار دست پیدا کند.

 

MV5BMTY2MTI5MjE0M15BMl5BanBnXkFtZTcwMzk5NTUyMw@@. V1 SY1000 CR0014931000 AL 1

۶. ( تحت تعقیب ) “Wanted”

امتیاز: 6.7/10

فیلم سینمایی اکشن و جنایی تحت تعقیب محصول سال 2008 به کارگردانی تیمور بکمنبتو و با بازی جیمز مک آووی، آنجلینا جولی و مورگان فریمن داستان پسر قاتلی است که توانایی های پدرش را به ارث برده است. این فیلم توانست در سال 2009 نامزد جایزه اسکار بهترین میکس و بهترین ویرایش صدا شود. قرار است دنباله ای از این فیلم ساخته شود.

 

wanted

۷. ( مالیفیسنت )” Maleficent “

امتیاز: 7/10

فیلم سینمایی مالیفیسنت به کارگردانی رابرت اشترمبرگ با بازی آنجلینا جولی, ال فانینگ و شارلتو کوپلی یک فانتزی سیاه و ماجراجویانه است که در سال 2014 و براساس داستان زیبای خفته ساخته شد. این فیلم توانست در سال 2012 نامزد جایزه اسکار بهترین طراحی لباس شود. طراحی صحنه و لباس و بازی متفاوت جولی نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد.

 

MV5BMTgxNjg3NTg4Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwOTEyMjI2MTE@. V1 1

۸. ( دختر، از هم گسیخته )”Girl, Interrupted “

امتیاز: 7.4/10

فیلم دختر، از هم گسیخته محصول سال 1999 به کارگردانی جیمز منگولد براساس کتابی از سوزانا کیسن ساخته شد و داستان بستری شدن 18 ماهه او در بخش روانی یک بیمارستان را روایت می کند. آنجلینا جولی در این فیلم در نقش یک بیمار روانی ظاهر شده است و توانست در سال 2000 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کند.

 

INTERRUPTED GIRL 1

این چند نمونه فیلم از بهترین و پرطرفدارترین فیلم عای بانوی نیکوکاری هالیوود است پس اگر آنها را تماشا نکرده اید پیشنهاد میکنیم حتما در اولین فرصت اقدام به تماشای آنها بکنید.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید