جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آزمایش tvOS 17 روی آیپد مینی

هوم‌پاد ازجمله محصولاتی است که در چند وقت گذشته شایعاتی در مورد برنامه‌های اپل درباره آن شنیده‌ایم. هفته گذشته تصاویری از یک هوم‌پاد مجهز به نمایشگر LCD فاش شد و حالا به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها برنامه بیشتری برای اسپیکر خود دارند؛ زیرا گفته شده که این شرکت درحال آزمایش یک آیپد مینی متفاوت با سیستم‌عامل tvOS برای هوم پاد بعدی است.

به گزارش آماج اپل اخیراً اولین نسخه بتای iOS 17.2 را به همراه tvOS 17.2 منتشر کرده است. همان‌طور که 9to5mac توضیح می‌دهد، در بتای tvOS 17.2 که روی Apple TV و هوم پاد اجرا می‌شود، شواهدی پیدا شده است که نشان می‌دهد غول فناوری درحال آزمایش tvOS روی آیپد است.

هوم پاد جدید مجهز به نمایشگر واقعاً درحال ساخت است؟

tvOS 17 روی آیپد مینی

هریک از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اپل حاوی فایل‌های پشتیبانی دستگاه است که مشخص می‌کند نرم‌افزار روی چه دستگاه‌هایی نصب می‌شود. برای tvOS معمولاً نام مدل‌های سازگار Apple TV و همچنین هوم پاد در این فایل ذکر می‌شود، اما اکنون به دلایلی، آخرین نسخه‌های tvOS دارای فایل‌های پشتیبانی آیپد مینی 6 نیز هستند.

این فایل‌ها نشان می‌دهند که اپل احتمالاً درحال کار روی این پروژه است و هرچند هنوز چیزی به‌طور دقیق اعلام نشده، اما می‌تواند به یک هوم‌پاد جدید با نمایشگری شبیه به آیپد مینی ارتباط داشته باشد.

تاکنون چندین‌بار به نسل جدید هوم‌پاد با نمایشگر اشاره شده است. اواخر سال گذشته بلومبرگ در گزارشی گفت که اپل روی چند لوازم جانبی خانه هوشمند جدید کار می‌کند؛ ازجمله نمایشگر هوشمند جدیدی که ترکیب هوم پاد و Apple TV محسوب می‌شود. چند ماه بعد نیز «مینگ-چی کو» به عرضه یک هوم پاد بزرگ‌تر با نمایشگر داخلی 7 اینچی در سال 2024 اشاره کرده بود.

برای مقایسه، آیپد مینی 6 دارای یک نمایشگر 8.3 اینچی است. طبق شواهد کشف‌شده در این گزارش، می‌توان به‌عنوان نتیجه‌گیری گفت که مهندسان اپل ممکن است با نصب tvOS روی آیپد مینی قصد داشته باشند نحوه عملکرد این سیستم‌عامل را روی چنین دستگاهی بررسی کنند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید