جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ByteDance ،یک ونیم میلیارد دلار برای بیمارستان های زنجیره ای چین برای نفوذ بهداشتی پرداخت می کند

آماج – ByteDance Ltd. یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های زنجیره‌ای خصوصی چین را به قیمت حدود 1.5 میلیارد دلار خریداری کرده است، و این امر باعث تعمیق نفوذ به مراقبت‌های بهداشتی از طریق یکی از بزرگ‌ترین معاملات داخلی فناوری از زمان سرکوب اینترنت پکن شده است.

مالک چینی TikTok حدود 10 میلیارد یوان پرداخت کرد تا مالکیت کامل Amcare Healthcare را که بیمارستان‌های زنان و کودکان را در شهرهایی از پکن تا شنژن اداره می‌کند، بپردازد. طبق گفته ردیاب رجیستری شرکت Qichacha، اکنون دو شرکت تابعه ByteDance دارای 100 درصد سهام Amcare هستند.

اپلیکیشن مراقبت‌های بهداشتی ByteDance، Xiaohe، با شرکت Alibaba Health Information Technology Ltd. و Ping An Healthcare and Technology در مشاوره‌های آنلاین، قرار ملاقات‌های بیمارستانی و خدمات سلامتی رقابت می‌کند.

این غول رسانه‌های اجتماعی که بیشتر به خاطر ایجاد برنامه‌های محتوای اعتیادآور شناخته می‌شود، به غول‌های فناوری همکار از Apple Inc. تا Amazon.com Inc. می‌پیوندد که در حال بررسی راه‌هایی برای دیجیتالی کردن و ایجاد اختلال در صنعت مراقبت‌های بهداشتی سنتی هستند.

این معامله همچنین یکی از بزرگ‌ترین قراردادهایی است که از صنعت فناوری چین به وجود آمده است، از زمانی که تنظیم‌کننده‌ها شروع به مهار «گسترش بی‌نظم سرمایه» در اواخر سال 2020 کردند و از خریدهای بزرگی که Alibaba Group Holding Ltd. و Tencent Holdings Ltd. در گذشته استفاده می‌کردند، جلوگیری کرد.

نمایندگان Amcare به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد خرید، که اولین بار توسط رسانه مالی Caixin گزارش شد، پاسخ ندادند. سخنگوی Xiaohe خرید ByteDance را تایید کرد، اما از اظهار نظر در مورد اندازه معامله خودداری کرد.

بر اساس وب سایت این شرکت، Amcare که در سال 2006 در پکن تأسیس شد، هفت بیمارستان زنان و کودکان، دو کلینیک یکپارچه و پنج مرکز پس از زایمان در سراسر چین را اداره می کند. در سال 2020، با خرید یک بیمارستان پکن، مجوز دولتی برای عملیات لقاح آزمایشگاهی دریافت کرد. به گفته Qichacha، قبل از تصاحب ByteDance، سرمایه گذاران آن شامل Hillhouse Capital، China Renaissance و Warburg Pincus بودند.

ByteDance یک کارخانه محبوب برنامه‌های کاربردی که به خاطر اخبار اعتیادآور و پلتفرم‌های ویدیوی کوتاهش شناخته می‌شود، در طول سال‌ها فراتر از کسب‌وکار اصلی سرگرمی آنلاین خود، البته با موفقیتی متفاوت، گسترش یافته است. در حالی که هنوز با ارزش ترین استارت آپ جهان است، ارزش بازار آن در کنار فروش بی رحمانه فناوری جهانی کاهش یافته است و ممکن است به دنبال رشد در زمینه های جدید باشد.

سرمایه‌گذاری‌های آن بخش‌هایی از آموزش و نظافت ربات‌ها تا هات‌پات و زنجیره‌های قهوه را در بر می‌گیرد. در آغاز سال جاری، این استارت‌آپ مستقر در پکن، بازوی سرمایه‌گذاری خود را پس از تهدید تنظیم‌کننده‌ها به خفه کردن انبوه معاملاتی که غول‌های فناوری سالانه انجام می‌دهند، کاهش داد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید