جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هشدار فوری تهرانی ها از تردد در این محورها خودداری کنید!

هشدار فوری
هشدار فوری

هشدار فوری تهرانی ها از تردد در این محورها خودداری کنید! با صدور هشدار نارنجی هواشناسی توقف در حاشیه رودخانه‌های مناطقی از تهران ممنوع اعلام شده است.

هشدار فوری

هشدار فوری
هشدار فوری

به گزارش آماج : با صدور هشدار نارنجی هواشناسی توقف در حاشیه رودخانه‌های مناطقی از تهران ممنوع اعلام شده است.

«سعید بشیری» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به خطر توقف در حاشیه رودخانه‌ها شهروندان در تردد از محور سولقان- امامزاده داوود(ع) احتیاط کنند.

بشیری افزود: با توجه به این هشدار، از امروز بعدازظهر دوشنبه ۲۴ مهر تا صبح سه شنبه در ارتفاعات تهران به ویژه شمال و شمال غرب؛ رگبار، بارش باران و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، تندباد لحظه ای، احتمال بارش تگرگ و در قله ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این مخاطرات امکان سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و احتمال صاعقه خواهد داشت.

جمعهبارانیدرانتظارکرمانشاه

بشیری گفت: به هموطنان توصیه می شود ضمن خودداری از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل‌ها بویژه حوزه آبریز کن و محور سولقان- امامزاده داوود (ع)، احتیاط در تردد جاده ای بویژه در نواحی کوهستانی از جمله محور سولقان امامزاده داوود (ع) و پرهیز از کوهنوردی، از استحکام سازه های موقت، اطمینان حاصل کنند.

معاون فرماندار تهران تاکید کرد: هشدارهای لازم برای آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 15 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید