جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نسخه ارزان‌قیمت هدست اپل ویژن پرو احتمالاً تولید نمی‌شود

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل، در یادداشت جدیدی برخی از پیش‌بینی‌های خود در مورد هدست ویژن پرو را شرح داده است. به عقیده او، فروش هدست واقعیت ترکیبی اپل در اولین سال خود کمتر از انتظارات خواهد بود و توسعه نسخه ارزان‌تر این دستگاه نیز متوقف شده است.

کو در این یادداشت، پیش از عرضه هدست واقعیت ترکیبی 3500 دلاری ویژ‌ن پرو در اوایل سال 2024، چهار نکته را در مورد آن‌ها بیان کرده است. او ابتدا پیش‌بینی کرده که حداکثر ظرفیت تولید هدست اپل در سال آینده بین 400 هزار تا 600 هزار دستگاه خواهد بود که کمتر از 1 میلیون دستگاه مورد انتظار بازار است.

توقف ساخت نسخه ارزان‌قیمت هدست ویژن پرو

هدست ویژن پرو

به گزارش آماج، در مورد نسخه ارزان‌تر ویژن پرو که تاکنون در گزارش‌های زیادی به آن‌ها اشاره شده، کو ادعا کرده که اپل احتمالاً تولید آن را فعلاً متوقف کرده است. او در این رابطه می‌نویسد:

«اپل ممکن است تولید نسخه ارزان ویژن پرو را که قرار بود سال 2025 عرضه شود، متوقف کرده باشد. تا زمانی که اپل قیمت هدست خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش ندهد، رشد قابل‌توجه محموله‌های پیش‌بینی‌شده این دستگاه ممکن است محقق نشود.»

تاکنون بلومبرگ و اینفورمیشن در گزارش‌هایی گفته بودند که اپل درحال کار روی نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر هدست ویژن پرو است. نسخه اولیه این دستگاه با قیمت 3500 دلار وارد بازار می‌شود که بااین‌وجود، از دسترس بسیاری از مشتریان اپل دور خواهد بود.

هدست ویژن پرو

در ادامه پیش‌بینی‌های کو گفته شده است که جانشین هدست ویژن پرو حداکثر تا نیمه دوم سال 2027 عرضه نخواهد شد. بااین‌وجود، در چند سال آینده، اولین نسل این دستگاه که خردادماه امسال در کنفرانس WWDC 2023 معرفی شد، عرضه می‌شود.

آخرین نکته‌ای که کو گفته، این است که هدست اپل احتمالاً نسبت به انتظارات بازار، زمان بیشتری نیاز دارد تا به محصول کلیدی بعدی این شرکت تبدیل شود.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید