جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متا و ال‌جی برای رقابت با اپل ویژن پرو، احتمالاً در 2025 یک هدست پریمیوم عرضه می‌کنند

معرفی هدست اپل ویژن پرو باعث شد برخی از شرکت‌های رقیب هم به‌صورت جدی به فکر توسعه محصولی مشابه باشند. یکی از این رقیبان متا است که از چند سال پیش در بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده حضور داشته و حالا ظاهراً می‌خواهد با همکاری ال‌جی، هدست واقعیت ترکیبی باکیفیتی برای سال 2025 تولید کند.

براساس گزارش یک رسانه کره‌ای به‌ نام Maekyung و به نقل از Wccftech، متا ظاهراً پس از معرفی اپل ویژن پرو با ال‌جی وارد همکاری شده است تا هدست قدرتمند و باکیفیتی برای رقابت با محصول پرچمدار کوپرتینویی‌ها بسازد. این دستگاه هم احتمالاً با پسوند «پرو» عرضه خواهد شد و نام آن کوئست 4 پرو خواهد بود.

هدست متا برای رقابت با ویژن پرو چه قیمتی خواهد داشت؟

البته گزارش حاضر می‌گوید پیش از آنکه کوئست 4 پرو عرضه شود، باید منتظر محصولی ارزان‌قیمت‌تر باشیم. متا ظاهراً می‌خواهد در سال 2024 یک هدست ارزان‌تر با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه کند. این شرکت سپس به سراغ محصول گران‌تر خود می‌رود که تحلیل‌گران انتظار دارند قیمتی در حدود 2000 دلار داشته باشد.

بر‌همین‌اساس، محصول متا و ال‌جی از نظر قیمت ارزان‌تر از هدست اپل ویژن پرو و هدست سامسونگ خواهد بود. پیش‌بینی شده است که محصول سامسونگ هم دستگاهی پریمیوم همانند ویژن پرو باشد، اما با قیمت مناسب‌تری عرضه شود تا افراد بیشتری امکان خرید آن را داشته باشند.

درخصوص نقش ال‌جی در همکاری با متا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما این رسانه کره‌ای می‌گوید ال‌جی در سال 2019 پتنتی مرتبط با هدست‌های واقعیت ترکیبی را ثبت کرده بود که احتمالاً موردتوجه متا است. به‌علاوه، این شرکت کره‌ای چند وقتی است که روی توسعه و تحقیق درزمینه این محصولات تمرکز کرده.

با توجه به اینکه هنوز حدود 2 سال تا عرضه کوئست 4 پرو باقی مانده است، باید ببینیم چه گزارش‌هایی در این زمینه منتشر خواهد شد و دستگاه متا چه حرف‌هایی برای زدن در برابر ویژن پرو خواهد داشت.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید