جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشخصات کلیدی پیکسل واچ 2 گوگل فاش شد؛ تراشه جدید با افزایش عمر باتری

گوگل پاییز سال گذشته از پیکسل واچ به‌عنوان اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که از تراشه اگزینوس 9110 بهره می‌برد. چند ماه قبل گفته شده بود که گوگل قصد دارد برای پیکسل واچ 2 با کمک تراشه کوالکام، عمر باتری بسیار بهتری را ارائه کند و حالا در گزارش جدیدی، برخی مشخصات کلیدی نسل دوم ساعت هوشمند گوگل مانند تراشه اسنپدراگون W5 فاش شده است.

جانشین پیکسل واچ از تراشه کارآمدتر 4 نانومتری اسنپدراگون W5 Plus کوالکام استفاده خواهد کرد. تراشه جدید می‌تواند به‌طور قابل‎‌توجهی باعث بهبود عملکرد دستگاه شود و همچنین به‌طور بالقوه‌ای عمر باتری چند روزه را در اختیار کاربران قرار دهد.

اولین ساعت هوشمند گوگل از تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9110 بهره می‌برد که طبق بررسی‌های انجام‌شده، حداکثر تا 15 ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند.

سایر تغییرات پیکسل واچ 2

این نشریه در گزارش خود همچنین ادعا کرده است که پیکسل واچ 2 گوگل مانند مدل قبلی دارای حاشیه‌های مشکی بزرگی خواهد بود، اما از نمایشگر 1.2 اینچی OLED با وضوح 384 در 384 پیکسل بهره می‌برد که به‌جای BOE، سامسونگ آن را تأمین کرده است. ظرفیت باتری دستگاه نیز از 294 میلی‌آمپرساعت در اولین پیکسل واچ به 306 میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است.

علاوه‌براین، پیکسل واچ 2 ظاهراً سیستم‌عامل Wear OS 4 مبتنی بر اندروید 13 را همراه با تم پویا و پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های یکپارچه اجرا می‌کند که برای اولین‌بار در یک ساعت هوشمند شاهد آن خواهیم بود. همچنین Pixel Watch 2 دارای فناوری رادیویی فراپهن‌باند (UWB) برای پیداکردن موقعیت دقیق دستگاه خواهد بود.

درنهایت، نسخه اصلی پیکسل واچ سال گذشته در هند عرضه نشده بود، اما از آنجایی که برخی مدل‌های پیکسل واچ 2 در اداره استانداردهای هند (BIS) نیز به ثبت رسیده است، می‌توان گفت که امسال این موضوع تغییر خواهد کرد و نسل دوم ساعت هوشمند گوگل در هند نیز عرضه خواهد شد. اینکه آیا گوگل ساعت خود را در کشورهای دیگری نیز عرضه می‌کند یا خیر هنوز مشخص نیست. اخیراً همچنین واچ‌فیس‌های جدید این ساعت فاش شده بود.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید