جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هیچ استعداد درخشانی نباید از مدارس سمپاد به دلیل مسائل مالی محروم بماند

مدارس سمپاد
مدارس سمپاد

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان البرز گفت: هیچ استعداد درخشانی نباید از مدارس سمپاد به دلیل مسائل مالی محروم بماند.

به گزارش آماج از استان البرز، رضا شکیبا صبح امروز دوشنبه اظهار کرد: هیچ استعداد درخشانی نباید در مدارس سمپاد به دلیل مسائل مالی محروم بماند.

وی در تشریح شهریه این مدارس استان عنوان کرد: آنچه مصوبه هیات امنای سازمان سمپاد و وزارت آموزش و پرورش است ما به لحاظ قانونی و براساس آن عمل می‌کنیم.

شهریه مدارس سمپاد نیمی از شهریه مصوب مدارس غیرانتفاعی است که از دانش آموزان دریافت می‌شود.

شکیبا افزود: تلاش می کنیم با همین میزان شهریه دریافتی، خدماتی مطلوب و متناسب با نیاز و استعداد دانش آموزان به آنها ارائه دهیم.

وی در رابطه با تخفیف شهریه مدارس سمپاد بیان کرد: درصد قابل توجهی از شهریه دریافتی به دانش آموزان تخفیف داده می‌شود و مرجع تصویب این تخفیف انجمن اولیا و مربیان و شورای مالی مدرسه با حفظ کرامت انسانی اولیا است.

مدارس سمپاد

 

مصوبه دولت در خصوص دهک های پایین وشهریه مدارس سمپاد

وی با اشاره به مصوبه مهم دولت در خصوص معافیت پرداخت شهریه برای دهک‌های پایین درآمدی در این مدارس گفت: کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته مبنی بر اینکه خانواده‌هایی که در دهک های درآمدی پایین هستند، از پرداخت شهریه معاف شوند و بودجه این کار هدیه‌ای از سوی ریاست جمهوری است.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از دانش آموزان سمپادی در استان البرز در سال گذشته از تخفیف هایی با درصدهای متفاوت استفاده کردند. هدف ما در پرداخت حق ثبت و شهریه این است که هیچ استعداد درخشانی نباید از تحصیل در مدارس سمپاد به دلایل مالی محروم بماند؛ مدارس سمپاد، تابع قوانین مدارس دولتی هستند.

وی متذکر شد: با همکاری و مشارکت همه جانبه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، در حال حاضر شهریه دانش آموزان سمپادی تحت پوشش کمیته امداد استان البرز، توسط مدارس سمپاد به طور کاملا رایگان محاسبه می شود و به این موجب حضور آنها در فرایند تحصیل تسهیل شده است.

انتهای پیام

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید