جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک از کشف ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک قاچاق خبر داد.

به گزارش آماج، سردار حسین رحیمی گفت: بررسی‌های میدانی و همچنین رصد فضای مجازی مشخص شد برخی تولیدکنندگان لاستیک علیرغم تولید انبوه با احتکار لاستیک‌های تولیدی به دنبال عرضه محصولات خود در بازار نیستند. این اقدام مجرمانه علاوه بر افزایش کاذب قیمت لاستیک تولیدهای مورد نظر، نارضایتی عمومی را در پی داشت.

وی عنوان داشت: در این راستا طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودروهای سبک و سنگین به مدت ۶ روز اجرا شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم‌ها و گشت‌های بازرسی با حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و… تشکیل شد.

طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک
طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بازرسی و سرکشی از انبارهای کارخانه‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش لاستیک و نشانگاه‌های اقتصادی آنان در دستور کار تیم‌های بازرسی قرار گرفت، بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۴ پرونده احتکار تشکیل و ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد، در اجرای این طرح ۴۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید