جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت صنایع استیل برنز مسعود

شرکت صنایع استیل برنز مسعود به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای با پشتوانه بلندی از تجربه  تخصص و توانمندی، پیشرو در زمینه ارائه  مواد و خدمات آبکاری با استفاده از فرآیندهای پیشرفته و تکنولوژی مدرن و پوشش‌های رنگی با استفاده از مواد با کیفیت بالا  بر روی قطعات فلزی و پلاستیکی به فعالیت می‌پردازد.

خدمات تخصصی با کیفیت عالی!

شرکت صنایع استیل برنز مسعود با بیش از چهار ده تجربه  درحوزه پوشش های سطحی، افتخار دارد خدمات متنوعی را با استفاده از تکنولوژی روز ارائه دهد.

  • راه اندازی و تبدیل خطوط آبکاری الکتروفورتیک: از ما به عنوان همراه قدرتمندی برای راه اندازی وبهینه‌سازی خطوط آبکاری الکتروفورتیک خود استفاده کنید.
  • خدمات آبکاری الکتروفورتیک: تخصص ما در ارائه خدمات آبکاری الکتروفورتیک بر روی قطعات فلزی به شما امکان می‌دهد تا با ظاهری متفاوت و با دوام، محصولات خود را به بازار عرضه کنید.
  • پوشش لاک یووی (UV) بر روی قطعات پلاستیک ABS و شیشه: از توانمندی‌های ما در اعمال پوشش لاک یووی بر روی قطعات ABS  و شیشه برای دستیابی به جلوه هایی بی‌نظیر بهره مند شوید.
  • متالایزینگ و پوشش لاک‌های رنگی: با متالایزینگ ( لایه نشانی در خلا)و اعمال پوشش لاک‌های رنگی بر روی قطعات فلزی و پلاستیکی، محصولات شما به زیبایی بیشتری دست خواهند یافت.

تجهیزات به‌روز:
استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به‌منظور بهبود کارایی و دقت در اجرای خدمات.

پذیرش سفارشات با تعهد به کیفیت:
پذیرش انواع سفارشات مشتریان با تعهد به کیفیت و تضمین تحویل به موقع.

عرضه مواد آبکاری:
ارائه مواد آبکاری با استانداردهای بالا جهت استفاده در صنایع مختلف.

عهد به رضایت مشتریان:
تعهد به ارائه خدمات با کیفیت برتر و جلب رضایت مشتریان به عنوان اولین اولویت.
از تخصص و تجربه شرکت صنایع استیل برنز مسعود برای بهبود و زیبایی محصولات خود بهره‌مند شوید.

حضور شگرف شرکت صنایع استیل برنز مسعود در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و برندسازی 1402

به گزارش آماج شرکت صنایع استیل برنز مسعود با افتخار و اعتماد به خدمات و محصولات خود، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه آبکاری و پوشش‌های رنگی، در نمایشگاه بین‌المللی رنگ رزین و ابکاری در سال 1402 نیز حضور داشت.
در این نمایشگاه، صنایع استیل برنز مسعود با ارائه‌ی تکنولوژی‌های جدید، مواد با کیفیت بالا و خدمات تخصصی، به جلب اعتماد و توجه صاحبان کسب و کارها و صنایع مختلف پرداخت.

صنایع استیل برنز مسعود

شرکت صنایع استیل برنز مسعود با تکیه بر تجارب گذشته و پیش‌بینی آینده، به تلاش برای بهبود و ارتقاء صنعت ابکاری و پوشش های سطحی ادامه می‌دهد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید