جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرویس ایاب و ذهاب رایگان در تمام مدارس استثنایی تهران تا پایان مهر

سرویس ایاب و ذهاب
سرویس ایاب و ذهاب

سرویس ایاب و ذهاب رایگان در تمام مدارس استثنایی تهران تا پایان مهر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از پوشش تمام مدارس استثنایی شهر تهران تا پایان مهر امسال به سرویس ایاب و ذهاب رایگان خبر داد.

سرویس ایاب و ذهاب

سرویس ایاب و ذهاب
سرویس ایاب و ذهاب

به گزارش آماج : در تهران 60 مدرسه دانش‌آموزان استثنایی وجود دارد که امسال شورای شهر برای سرویس رایگان این مدارس 42 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خصوص سرویس مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: به تدریج تا پایان مهر، تمام مدارس تحت پوشش سرویس رایگان از طرف شرکت‌های قرارداد با شهرداری تهران قرار می‌گیرند.

سرویسمدارساستثنایی

براساس تصمیمات اتخاذشده توسط شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی، یکی از شرکت‌های مورد تایید این سازمان که در سال گذشته خدمات آن مورد تایید آموزش و پرورش قرار گرفته است، در سال جاری خدمات ایاب و ذهاب دانش آموز استثنایی را برعهده خواهد داشت.

بر این اساس، والدین دانش‌آموزان استثنایی می‌توانند اطلاعات خود و فرزندانشان را در سامانه schoolbus.tehran.ir ثبت کنند تا از طریق شرکت خودرو سرویس شهر، خدمات مورد نظر پس از تایید آموزش و پرورش به دانش‌آموزان استثنایی تعلق گیرد.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر، پرداخت هزینه این سرویس‌ها به طور کامل برعهده شهرداری تهران است و تا سقف مصوب به پیمانکار مذکور پرداخت خواهد شد.

افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز در این خصوص گفت: 25 مدرسه را به سرویس رایگان تجهیز کامل کردیم و ان‌شاءالله در نیمه اول مهر تمام مدارس را تجهیز می‌کنیم و ناوگانشان که 1700 خودرو است، به صورت کامل در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 20 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید