جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ردمی نوت 13 پرو پلاس در ماه جاری میلادی با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

ردمی نوت 13 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ و تراشه دایمنسیتی 7200 اولترا از راه می‌رسد.

گوشی‌های سری ردمی نوت طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند و به همین دلیل بسیاری از کاربران منتظر معرفی نسل جدید آن‌ها، یعنی سری ردمی نوت ۱۳ هستند. حالا شیائومی به‌طور رسمی بخشی از مشخصات ردمی نوت 13 پرو پلاس را اعلام کرده و از معرفی آن در ماه جاری میلادی خبر داده است.

سری ردمی نوت ۱۳ شامل چندین گوشی هوشمند می‌شود که انتظار می‌رود بالاترین مدل آن‌ها ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس باشد. این دستگاه با تراشه مدیاتک و دوربینی قدرتمند از راه می‌رسد.

مشخصات ردمی نوت 13 پرو پلاس

حساب ردمی در ویبو بخشی از مشخصات فنی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را اعلام کرده است. درحقیقت با چندین پوستر روبه‌رو هستیم که هرکدام شامل اطلاعاتی درباره محصول آینده ردمی می‌شود. ردمی تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی هوشمند را اعلام نکرده و تنها گفته است که در ماه جاری میلادی معرفی می‌شود.

قدرت ردمی نوت 13 پرو پلاس را تراشه 4 نانومتری دایمنسیتی 7200 اولترا تأمین خواهد کرد. این چیپ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود قدرت مناسبی را در اختیار کاربران این گوشی میان‌رده قرار دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه، استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3 است؛ همان سنسوری که در ردمی نوت 12 پرو پلاس هم مورد استفاده قرار گرفته. بااین‌وجود، استفاده از چیپست 4 نانومتری جدید در این دستگاه باعث بهبود کیفیت می‌شود. درحقیقت تراشه مدیاتک می‌تواند فرایند پردازش تصویر را بهبود دهد که نتیجه آن را می‌توان در خروجی دید.

با توجه به اینکه ردمی از معرفی گوشی جدیدش در ماه جاری میلادی خبر داده است، باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی بیشتری درباره ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در هفته‌های آینده باشیم. این احتمال وجود دارد که در کنار این محصول، با نسخه‌های استاندارد و پرو هم روبه‌رو شویم. درنهایت باید منتظر معرفی این دستگاه‌ها برای بازار جهانی در اوایل سال آینده میلادی باشیم؛ البته اگر ردمی استراتژی خود را تغییر ندهد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید