جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایسوس از پروژکتور قابل‌حمل ZenBeam L2 رونمایی کرد

پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 معرفی شد؛ محصولی که با قیمت 722 دلار به فروش می‌رسد و می‌توان آن را با خود حمل کرد.

مشخصات و قیمت پروژکتور ایسوس ZenBeam L2

به گزارش آماج، این محصول رزولوشن 1080p را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بااین‌حال با 4K HDR سازگار است و روشنایی‌اش به 960 لومن می‌رسد. این پروژکتور گاموت رنگی sRGB را به‌صورت 120 درصدی پوشش می‌دهد تا با تصویری روشن و بازتولید رنگ دقیقی روبه‌رو شویم.

یکی از ویژگی‌های این محصول، لنز پرتاب کوتاه آن است که باعث می‌شود از فاصله یک متری بتوان به صفحه‌نمایش 40 اینچی دست پیدا کرد. در بالاترین حالت، این پروژکتور می‌تواند از فاصله 3.1 متری، تصویر 120 اینچی در اختیارتان قرار دهد.

پروژکتور ایسوس می‌تواند تصاویر را در حالت افقی و عمودی به‌صورت خودکار تنظیم کند، از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند از موانع دوری کند.

پروژکتور

ایسوس برای محصول خود یک اسپیکر 10 واتی هارمن کاردن درنظر گرفته است که از فناوری Smart Amp پشتیبانی می‌کند تا کیفیت صوتی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این پروژکتور به‌طور پیش‌فرض به اندروید تی‌وی 12 مجهز شده است و برنامه‌هایی مانند نتفلیکس روی آن نصب شده‌اند.

ایسوس ZenBeam L2 از کروم‌کست و دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. از آنجایی‌ که با یک پروژکتور قابل‌حمل روبه‌رو هستیم، دسته آن باید کیفیت مناسبی داشته باشد و به همین دلیل ایسوس از دسته چرمی برای آن استفاده کرده است.

این پروژکتور ایسوس به یک باتری 65 وات‌ساعتی مجهز شده که می‌تواند تا 3.5 ساعت شارژدهی داشته باشد. در بسته‌بندی این محصول از مواد دوست‌دار محیط‌زیست استفاده شده است و همچنین از LEDهای فاقد جیوه بهره می‌برد.

ایسوس ZenBeam L2 از 11 اکتبر با قیمت 722 دلار روانه بازار خواهد شد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید