جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ون های جدید و هوشمند در تهران

ورود ون‌های جدید و هوشمند به تهران تا ۳ ماه دیگر

معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: تا ۳ ماه آینده ون های هوشمند و جدید وارد شهر خواهند شد و از سویی دیگر این معاونت برای پیشبرد برنامه های خود به دنبال جذب سرمایه گذار است.

آلودگی هوا یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات پایتخت ایران به شمار می‌رود، مشکلی که سالهاست گریبان تهران را گرفته و چالش‌های فراوانی را پیش روی شهروندان و مدیران شهری قرار داده است.

علاوه‌بر ریزگردها که میهمان ناخوانده تهران هستند؛ فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز یکی از مهمترین عواملی است که آلودگی هوای تهران را دو چندان کرده البته علاوه بر آلودگی وجود خودروهای فرسوده در تهران چهره پایتخت را نیز زشت کرده و بر همین اساس باید با ورود خودروهای جدید این مشکلات را برطرف کرد.

سالهاست که از ورود اولین نسل ون ها به تهران می‌گذرد و بسیاری از آنها عمر بیش از ۱۳ سال دارند و بیش از ۹۰ درصدشان از رده خارج و به اصطلاح اوراق شده‌اند.

کلان‌شهر تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی خود به ون ها احتیاج بسیار زیادی دارد اما از یک سو فرسوده بودن آنها و عدم کارایی شأن منجر به نقص در توسعه حمل و نقل عمومی شده و از سوی دیگر پایتخت را با چالش مواجه کرده است.

هفته گذشته بود مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در صفحه شخصی خود از ورود ون‌های باکیفیت ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد و نوشت:

۳ ماه تا ورود ون‌های با کیفیت به ناوگان ‎تاکسیرانی تهران مانده و به لطف خدا خبرهای خوبی در راه هستند.

 

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید