جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اوراکل، غول پایگاه داده اخراج کارمندان خود را آغاز کرد تا یک میلیارد دلار از هزینه‌ها را کاهش دهد

آماج – به گفته کارمندان شرکت، غول نرم افزاری و پایگاه داده اوراکل در اولین حرکت خود به سمت کاهش هزینه ها، شروع به اخراج برخی از نیروی کار خود کرده است. اخراج کارکنان آمریکایی این شرکت را تحت تأثیر قرار داده است و احتمالاً به نیروی کار جهانی خود در کانادا، هند و اروپا ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

اوراکل، غول پایگاه داده اخراج کارمندان خود را آغاز کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که کاهش نیرو از دفاتر این شرکت در منطقه سانفرانسیسکو انجام شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اخراج‌ها در بخش تجربه مشتری شرکت در ایالات متحده بودند و همه را از یک کارمند فروش تا مدیران این بخش را تحت تاثیر قرار داد.

سال گذشته، معاون اجرایی داگلاس کرینگ گفت که این برهه از نظر تاریخی ناامیدکننده‌تر از آنچه باید باشد، بوده است.

بر اساس گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد هزینه های خود را به میزان 1 میلیارد دلار کاهش دهد.

چاد کین، مدیر ارشد سابق مهندسی راهکار در اوراکل، روز دوشنبه در لینکدین نوشت: «امروز یک روز غم انگیز در اوراکل است. آن‌ها تصمیم گرفته اند سازمان CX را دوباره سازماندهی کنند. افراد زیادی تحت تأثیر این تغییر قرار خواهند گرفت و نیروهای با کیفیت از دست خواهند رفت.»

این یک دوره تغییر گسترده برای اوراکل و 143000 کارمند تخمین زده شده آن است، زیرا این شرکت با اخراج و ترک کار، دو خط تجاری جدید اصلی را پیش بینی می‌کند.

در ماه گذشته حدود 60 نفر از واحد تبلیغات شرکت اخراج شدند و انتظار می‌رود مدیران ارشد از جمله مدیر ارشد اجرایی آریل کلمن و رهبر بازاریابی یورگن لیندنر نیز شرکت را ترک کنند.

بر اساس گزارش The Information، احتمالاً تعدیل نیرو بیشتر در کانادا، هند و اروپا رخ دهد.

ماه گذشته، اوراکل برای خرید شرکت مدارک پزشکی Cerner به قیمت 28 میلیارد دلار، مجوز قانونی را کسب کرد و به خاطر تامین مالی آن قرار است حدود 20000 کارمند خود را از دست بدهد.

اوراکل چند هفته قبل نیز قراردادی برای ذخیره داده‌های کاربران ایالات متحده برای سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو در شبکه اجتماعی بسیار محبوب تیک تاک امضا کرد.

تا کنون، در سال مالی 2022، این شرکت 191 میلیون دلار را در هزینه‌های بازسازی هزینه کرده است، که عمدتاً مربوط به پرداخت‌های پایان کار است. تابستان امسال، اوراکل نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش درآمد و 2.9 میلیارد دلار درآمد ابری گزارش کرد با این حال هزینه‌های جاری شرکت آن را مجبور به تعدیل نیرو کرده است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 8 =

آخرین اخبار