بازپسگیری دارو از بیماران در داروخانهها ممنوع شد 25 شهریور 04 بدون دیدگاه به گزارش آماج، سازمان غذا و دارو اعلام کرد که داروخانهها به هیچ عنوان اجازه دریافت دارو از بیماران را ندارند. علت این تصمیم، اطمینان ادامه مطلب »