جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کمدی‌ ها صدرنشین جدول فروش سینما‌ها شدند

در هفته‌ای که گذشت ۲۱۲ هزار مخاطب به تماشای آثار سینمایی نشستند و کمدی‌ های فسیل، شهرهرت و هولیا در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفتند.
به گزارش آماج، سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۲۱۲ هزار مخاطب بود که توانست ۸ میلیارد ۵۷۹ میلیون و ۱۳۴ هزار ۵۰۰ تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته گذشته روند نزولی شدن مخاطبان سینما و فروش بلیط فیلم‌ها را نشان می‌دهد.

فیلم کمدی فسیل

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است؛ همچنان پرمخاطب‌ترین فیلم سینما است. «فسیل» این هفته با فروش ۷۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«فسیل» در هفته‌ای که گذشت در مقایسه با فیلم سینمایی کانی‌مانگا توانست مخاطبان بیشتری را جذب کند و در رتبه دوم پرگخاطب‌ترین فیلم‌های سینمایی ایران قرار گیرد.

این فیلم روایتگر داستان یک خواننده پیش از انقلاب است که سعی می‌کند خودش را به شاه نزدیک کند و افتخار و موقعیتی برای خود دست و پا کند، اما از بد روزگار، او به مدت ده سال به کما می‌رود و در دوره پیروزی انقلاب اسلامی به هوش می‌آید.

فیلم کمدی فسیل
فیلم کمدی فسیل

فیلم کمدی شهر هرت

فیلم سینمایی «شهر هرت» کاری از کریم امینی است که با فروش ۵۹ هزار بلیط سینما توانست ۲ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«شهر هرت» به موضوع مفاسد اقتصادی مرتبط است. در شهر هرت عده‌ای اختلاسگر با کار‌های خلاف و سوءاستفاده‌هایی که انجام می‌دهند باعث می‌شوند عده‌ای در مضیقه قرار بگیرند و زندگی برایشان دشوار شود.

فیلم کمدی نارگیل دو

«نارگیل دو» به کارگردانی سید داود اطیابی است که این هفته با فروش ۳۰ هزار بلیط توانست یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم جدول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم کمدی هولیا

«هولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که از ۲۹ شهریور ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت، این هفته با فروش ۸ هزار بلیط به ارزش ۴۳۶ میلیون تومان توانست در رتبه چهارم جدول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم کمدی بی مادر

فیلم سینمایی «بی‌مادر» کاری از سید مرتضی فاطمی با فروش ۹ هزار بلیط به ارزش ۳۸۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش گیشه قرار گرفت.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید