جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کریستوفر نولان دیگر فیلم ابرقهرمانی کارگردانی نمی‌کند

کریستوفر نولان در حاشیه یک پرسش و پاسخ در تور مطبوعاتی فیلم Oppenheimer گفت که او دیگر قصد کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی را ندارد.

به گزارش آماج، کریستوفر نولان با کارگردانی فیلم Batman Begins در سال ۲۰۰۵ به‌نحوی باعث احیای مجموعه بتمن در سینما شد و در ادامه او فیلم The Dark Knight، یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۰۸ و فیلم The Dark Knight Rises را در سال ۲۰۱۲ کارگردانی کرد. بااین‌حال برخی دوست داشتند تا او یک‌بار دیگر برای کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر یا دنباله شوالیه تاریکی بازگردد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، این کارگردان محبوب بریتانیایی به این سؤال پاسخ داده است.

کریستوفر نولان در جریان یک پرسش و پاسخ در تور مطبوعاتی فیلم Oppenheimer که فیلم جدید او است، با چنل HugoDécrypte به صحبت پرداخت و در بخشی از سوالات که جواب آن تنها باید بله یا نه باشد، از نولان پرسیده شد که آیا او تصمیم دارد پس از سه‌گانه The Dark Knight، فیلم ابرقهرمانی دیگری را کارگردان خواهد کند یا خیر و او تنها پاسخ داد: «نه.»

4b3e480d adea 4189 80a6 bad8489c041c 14b3e480d adea 4189 80a6 bad8489c041c 1کریستین بیل در سه‌گانه‌ی شوالیه‌ی تاریکی از مجموعه‌‌ی سینمایی batman

البته این موضوع خیلی هم غافلگیر کننده نیست؛ چرا که نولان پس از سه‌گانه شوالیه تاریکی به سمت ساخت فیلم‌های اورجینال رفته است و مشخصا نباید منتظر حضورش در دنیای دی سی جیمز گان یا دنیای سینمایی مارول بود. در هر حال فیلم‌های نولان مانند فیلم Tenet، فیلم دانکرک، فیلم Interstellar، فیلم Inception و سه‌گانه شوالیه تاریکی در گیشه جهانی بیش از ۵ میلیارد دلار فروش کرده‌اند. این فیلم‌ها ۳۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار از جمله ۲ نامزدی بهترین فیلم سال شده‌اند که حاصل آن دریافت ۱۱ جایزه اسکار نیز بوده است.

پیش از این نولان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Man of Steel حضور داشت و بسیاری تصور کردند که او قرار است معمار DCEU و کارگردان فیلم لیگ عدالت باشد، اما پس از فیلم مرد پولادین او دیگر نقشی در این مجموعه نداشت. در هر حال فیلم Oppenheimer جمعه این هفته رسما روی پرده‌های سینما خواهد رفت که در این فیلم پر ستاره شاهد حضور بازیگرانی چون کیلین مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون و فلورنس پیو هستیم.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید