جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ویژگی واکنش با ایموجی به‌زودی به جیمیل اضافه می‌شود

جیمیل
جیمیل

بررسی کدهای نسخه‌های اخیر جیمیل ببررسی کدهای نسخه‌های اخیر جیمیل برای اندروید و iOS نشان می‌دهد قابلیت ارسال واکنش به ایمیل‌ها به‌زودی به این سرویس اضافه خواهد شد.

به گزارش آماج، گوگل در حال توسعه‌‌ی قابلیت واکنش ایموجی برای جیمیل است و در صورت انتشار این ویژگی، پلتفرم ایمیل گوگل کمی شبیه پیام‌رسان‌ها خواهد شد. این قابلیت را اولین‌بار Tape Drive با بررسی کد برنامه‌ی iOS جیمیل شناسایی کرد و درواقع به کاربران اجازه می‌دهد به ایمیل‌های دریافتی با شکلک ایموجی واکنش نشان دهند و بدین‌ترتیب عملکردی شبیه ویژگی واکنش ایموجی در اوت‌لوک مایکروسافت ارائه خواهد داد.

بررسی کد برنامه‌ی اندرویدی جیمیل نیز شواهدی از قابلیت واکنش ایموجی در این سرویس ارائه می‌دهد. AssembleDebug گزارش داده که فایل APK این برنامه حاوی چندین خط کد است که به‌طور مستقیم به قابلیت واکنش ایموجی به ایمیل‌ها اشاره دارد. درحال‌حاضر جزئیات زیادی از ویژگی مذکور دردسترس نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد این قابلیت را به‌زودی دردسترس کاربران قرار دهد.

جیمیل
جیمیل

طبق اعلام AssembleDebug، کاربران می‌توانند ازطریق صفحه‌ی ایمیل یا منوی سه‌نقطه به واکنش‌های ایموجی دسترسی داشته باشند. علاوه‌بر‌این، محدودیت‌هایی وجود دارد که در کد برنامه به آن‌ها اشاره شده و نشان می‌دهند امکان استفاده از برخی واکنش‌های ایموجی در پیام‌های رمزنگاری‌شده وجود ندارد. همچنین امکان دارد محدودیت ۲۰ واکنش ایموجی برای هر ایمیل وجود داشته باشد و حداقل برخی پیام‌ها در این سرویس محدودیت ۵۰ واکنش ایموجی منحصربه‌فرد دارند.

گوگل هنوز به‌طور رسمی اعلام نکرده که قابلیت واکنش ایموجی را اضافه خواهد کرد.رای اندروید و iOS نشان می‌دهد قابلیت ارسال واکنش به ایمیل‌ها به‌زودی به این سرویس اضافه خواهد شد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید